Gå til innhold

Feilleveranser fra Komplett.no


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Heisann, tenkte jeg skulle ta opp dette da jeg synes det har skjedd mistenkelig mange ganger i det siste.

 

Var ute hos Komplett i går for å hente en 750GB disk og 2GB RAM, og tok å sjekket esken før jeg dro fra Komplett. Viste seg da at de i stedet for 2GB RAM hadde lagt oppi en trådløs D-Link router. Jeg stakk inn igjen og fikk byttet den, og det var jo egentlig greit nok... sett bort i fra at karen på henteboden ikke så forskjell på en trådløs router og to minnebrikker.

 

Jeg bare synes det har vært veldig mye rart med Komplett i det siste, jeg har to kamerater som begge har fått tilsendt laptops fra Komplett (begge Lenovo N200) av forskjellige grunner - han ene hadde bestilt mange forskjellige PC-deler, og da fikk han med en gratis laptop. Han andre hadde bestilt en billig printer, men fikk i stedet en laptop. Det er kanskje ikke det korrekte å gjøre, men av åpenbare grunner har ingen av de to sagt i fra til Komplett om dette, og heller beholdt laptopene. Hadde ikke jeg hatt printerserver og trådløs router så kunne nok jeg også beholdt routeren, men jeg trengte RAM-en min mer.

 

Det jeg da lurer på er om flere har opplevd krøll med Komplett etter at de started med AutoStore? Har aldri hatt noen problemer med de før, men alle de tre episodene nevnt har skjedd i løpet av 2008.

 

[EDIT: Trykkleif.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg har ikke hatt problemer med de leveransene jeg har fått, så jeg har ikke noe grunnlag til å uttale meg om det. Men, nå som det er sommertider...

 

Sommervikarer? :hmm:

Feilleveransene med de to laptopene skjedde i vinter/vår, så der kan de ikke skylde på sommervikarer. Nå, derimot, kan de jo det... selv om det også er en rimelig dårlig unnskyldning, da er det jo svikt i opplæringsrutinene deres.
Lenke til kommentar

Jeg ville fortsatt sagt i fra, om jeg 'tilfeldigvis' hadde fått en laptop som ikke er min i posten. Her er det snakk om moralske og etiske verdier, selv om det ikke er mange tusenlappene det er snakk om.

 

Hvordan de vil gjøre det i etterkant får være Kompletts sak - men som mottaker av en feilleveranse ville jeg ikke tatt noen økonomiske utlegg med å sende varene tilbake. Det får Komplett ordne.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke si at jeg ikke hadde gjort det samme selv, men hvis komplett i etterkant finner ut av dette får man bare legge seg flat, men det er allikevel komplett som må sende returlapp for tilbakesending. Mottaker skal ikke ha utgifter i forbindelse med feilsendinger, og jeg ville ikke ha godtatt å betale frakten for å bli kreditert den i ettertid.

Lenke til kommentar

Hm..

 

Så dette er sagt. AutoStore leverer ikke bærbare datamskiner. Disse blir plukket av de som går med tralle. Produkter på autostore er de som får plass i en kasse på 60 * 40 * 35 cm ca. Og slik du forklarer det er det nok bare en glipp, ville nå jeg tro =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde jed fått noe feilsendt, ville jeg kontaket dem og sagt det som det var, krevd frakt og eksepdisjonsgebyr fra dem om de ville ha det tilbake. Det gjør jo butikkene når vi besiller nooe, s da må vi kunne gjøre det når de feilsender noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...