mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Du sa at du hadde utstikkende ribbein pga. kraftig beinbygning, noe som er bullshit da det menneskelige skjelett ikke varier mellom enkeltindivider i så stor grad. Du har utstikkende ribbein fordi du er født med utstikkende ribbein, ikke fordi du har kraftig beinbygning. Quotet jeg deg i mitt første innlegg? hvordan vet du at jeg i det hele tatt siktet til deg personlig? Jeg vil ytterst påstå at jeg har kraftigere benbygning enn visse andre jenter. Andre ben stikker ut og, jeg bare brukte ribbeina som eksempel fordi det var en del av spørsmålet som ble fremmet. Du quotet meg ikke nei, men jeg tror neppe det hadde kommet på banen med mindre jeg hadde sagt noe Slutt å vær så sint nå, har du veldig liten grunn til. Hadde jeg trodd du hadde siktet til meg personlig, hadde jeg også trodd du hadde kalt meg feit, men har du det? Nope Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fins ikke sint! Du har nok ikke bemerkelsesverdig kraftigere beinbygning en andre jenter, siden dette varierer lite. At diverse bein stikker ut her og der skal jeg ikke si noe på, for det er medfødt og genetisk. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fins ikke sint! Du har nok ikke bemerkelsesverdig kraftigere beinbygning en andre jenter, siden dette varierer lite. At diverse bein stikker ut her og der skal jeg ikke si noe på, for det er medfødt og genetisk. Genetikken er jeg ikke så sikker på. Ingen i min familie har synlige bein under huden, hverken de tynne eller litt kraftigere. La oss si det slik: Hvis jeg skulle vært modell på catwalk, og derfor veid rundt 45 kg og vært 180 høy, da ville det sett litt dumt ut med bein stikkende ut alle veier. Vil det fremdles si at jeg har tilnærmet lik beinbygning som de som allerede går catwalken? Fins ikke sjans. Jeg har vært veldig tynn, altfor tynn, og med en gang jeg går under 60 kg, stikker hofter, knær, ribbein, albuer, kravebein og skulderblader veldig mye ut. På mitt tynneste var vel kravebenene nærmest dype kløfter. Til og med kjevebeina mine så rare ut Jeg er bare generelt stor, uansett hva vekten min viser. Viser den for lite er jeg bare en stor jente med for lite på kroppen. Akkurat det kan jeg ingenting for. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Såklart har du ikke tilnærmet lik beinbygning som de på catwalken, det har jeg heller aldri sagt. Fins forskjellige beinbygninger, men tjukkelse og vekt på beina er det liten forskjell på. Det er DET jeg prøver å forklare deg her. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Såklart har du ikke tilnærmet lik beinbygning som de på catwalken, det har jeg heller aldri sagt. Fins forskjellige beinbygninger, men tjukkelse og vekt på beina er det liten forskjell på. Det er DET jeg prøver å forklare deg her. Jeg har aldri snakket om tykkelse og vekt på bena Så hvorfor fortsetter du å krangle på det Lenke til kommentar
4MB Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Strekkmerker er ikke så uvanlig som man tror. Har selv fått strekkmerker på lårene oppe ved rompa, og tenker det er en kompinasjon av mye vekst og høye spark(kickboxing). Endret 23. juli 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Dumt spørsmål, men er det forresten normalt at man skal se ribbena og de to bena på hver side, altså fremre del av bekkenet eller noe sånt, midt mellom truseområdet og nederste del av magen? Jeg bare spør. Det er vel meget lite relevant til strekkmerker, men hva som er normalt for kroppen din bestemmer kroppen din selv. Jeg vet ikke hvilken bygning du har. Jeg har utstående ribbein, ca 15 kg overvektig (jojovekt ftw). Det har med kroppsbygningen din å gjøre. Jeg har utrolig kraftig beinbygning. Endret 23. juli 2008 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Dumt spørsmål, men er det forresten normalt at man skal se ribbena og de to bena på hver side, altså fremre del av bekkenet eller noe sånt, midt mellom truseområdet og nederste del av magen? Jeg bare spør. Det er vel meget lite relevant til strekkmerker, men hva som er normalt for kroppen din bestemmer kroppen din selv. Jeg vet ikke hvilken bygning du har. Jeg har utstående ribbein, ca 15 kg overvektig (jojovekt ftw). Det har med kroppsbygningen din å gjøre. Jeg har utrolig kraftig beinbygning. Du har misforstått, eller så bare ordla jeg meg i litt feil rekkefølge. Jeg sier ikke annet enn at man kan ha utstikkende ribbein selvom man er litt overvektig. Jeg sier ikke man er overvektig pga kraftig beinbygning. Er du ferdig med å kverulere snart? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Heller litt ekstra enn for lite ja, siden jeg personlig ser ut som en Belson-fange hvis jeg veier 75kg..er 1.98 høy=) Er du jente? Hadde noen "små" problemer da jeg var så tynn og jeg er gutt=) veier 120kg nå...litt fett og litt muskler...er små fornøyd, men skal ned til 110kg=) Endret 23. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hrmf, tenk hvis jeg vil være et troll da... Javel, vær så god! Vær et troll! Vil du være et "bål" også, kanskje, når vi først snakker om ordspill? Neida, bare tuller.. Endret 23. juli 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Dumt spørsmål, men er det forresten normalt at man skal se ribbena og de to bena på hver side, altså fremre del av bekkenet eller noe sånt, midt mellom truseområdet og nederste del av magen? Jeg bare spør. Det er vel meget lite relevant til strekkmerker, men hva som er normalt for kroppen din bestemmer kroppen din selv. Jeg vet ikke hvilken bygning du har. Jeg har utstående ribbein, ca 15 kg overvektig (jojovekt ftw). Det har med kroppsbygningen din å gjøre. Jeg har utrolig kraftig beinbygning. Du har misforstått, eller så bare ordla jeg meg i litt feil rekkefølge. Jeg sier ikke annet enn at man kan ha utstikkende ribbein selvom man er litt overvektig. Jeg sier ikke man er overvektig pga kraftig beinbygning. Er du ferdig med å kverulere snart? Gir opp Er ganske sikker på at jeg vet veldig mye mer en deg om dette temaet, men du ser ut til å ha fakta på bordet Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Heller litt ekstra enn for lite ja, siden jeg personlig ser ut som en Belson-fange hvis jeg veier 75kg..er 1.98 høy=) Er du jente? Hadde noen "små" problemer da jeg var så tynn og jeg er gutt=) veier 120kg nå...litt fett og litt muskler...er små fornøyd, men skal ned til 110kg=) Da er det jo noe helt annet Zappy er 18x (jeg tror han er rundet 188) og veier like mye som meg, og han er jo rene pipestilken :o (nå får jeg kjeft av ham snart, jeg føler det på meg...) Gir opp smile.gif Er ganske sikker på at jeg vet veldig mye mer en deg om dette temaet, men du ser ut til å ha fakta på bordet Jeg snakker faktisk kun om meg selv. Jeg tror jeg vet mer om meg selv enn hva du gjøre Hrmf, tenk hvis jeg vil være et troll da... Javel, vær så god! Vær et troll! Vil du være et "bål" også, kanskje, når vi først snakker om ordspill? Neida, bare tuller.. I AM ON FIRE!!!!!! *rocke* Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg har også mange utstikkende bein, ihvertfall hoftebein, ribbein osv.. sikkert fordi jeg er alt for tynn. Rett under 60kg og 170-175 høy tror jeg. Har problemer med å legge på meg når jeg spiser normalt, dvs når jeg blir sulten. Har alltid vært veldig aktiv, men etter jeg sluttet å trene gikk vekten opp alikevel. Kanskje det er styrketrening som er tingen. Endret 23. juli 2008 av Tmz Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Styrketrening og kalorioverskudd så blir det bra Tmz Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jepp, er bare det å komme seg igang da : p Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) å løfte skrot er det beste...og kardio-trening, sistnevnte er viktig hvis man er på skrotløfting-sporet=) Og vi må ikke glemme ølgjær i drikken man har med på trening=) Endret 23. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 å løfte skrot er det beste...og kardio-trening, sistnevnte er viktig hvis man er på skrotløfting-sporet=)Og vi må ikke glemme ølgjær i drikken man har med på trening=) Man kan få ølgjær i tablettform også, om man ikke vil drikke det (ølgjær er pulver som røres ut i vann hvis noen ikke visste det) Men B vitaminer er strengt tatt for hud, hår og negler Mange jenter som tyr til ølgjær for å få finere hår. De vasker gjerne håret i øl og. De lider for skjønnheten Jeg velger å innta øl oralt for deretter å bli fysisk påvirket ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) ølgjær er bra for kroppen når man trener..var en bodybuilder som brukte det som jeg kjenner uansett...jeg bruker å kjøpe den med druesukker i, er ihvertfall billigere enn den karbodrikkene man kjøper=) Og bruker du det for mye så kommer du i kontakt med din kvinnelige side Endret 23. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg skyldte aldri overvekten min på beinbygningen, jeg sa at man kunne se ribbeina GRUNNET beinbygningen. Virker som om det må bankes inn i hodet på folk. Jeg er forøvrig 178 cm høy og mellom 75 og 80 kg. JEG synes jeg er 15 kg overvektig. Min personlige mening, som jeg personlig (hihi ) mener jeg har rett til å haI forhold til standarden ser jeg normalt slank ut på rundt 70 kg, men med svak rygg og svake knær, er det enklere å bære kroppen når den er litt lettere. Jeg har veid fra 50 kg og opp til nesten 100 på den høyden jeg har, så jeg vet hvordan jeg vil se ut 50 kg var skjelett Det var ubeskrivelig lite fint Jeg sa heller ikke at du skyldte "overvekten din" på benbygningen heller, jeg bare spurte hvordan du selv kan mene at du er overvektig(15 kg!!) når bena stikker ut. Jeg blir faktisk litt småbekymret når jeg leser postene dine. Du ser nesten ut til å ha litt for store komplekser for kroppen din, noe jeg synes er synd. Jeg synes du har en SUPER høyde, og vekten er KJEMPEFIN til den høyden og hvertfall når du tar benbygningen din i betraktning. Jeg er også svært kraftig bygd, og kjempehøy er jeg også, men jeg veier ikke mindre enn deg for det. Jeg veier vel rundt 75-80 uten å skamme meg. Vel, nå må det vel nevnes at jeg har mye muskler og er fast i fisken, men det blir så galt av deg å si at du med den påståtte kraftige benbygningen er 15 kg overvektig med den vekten du oppgir (75-80 kg). Jeg har lest enormt mye om akkurat dette og jeg er i samme situasjon selv, så jeg tør påstå at du er heeeelt normal og veier ikke et gram for mye. Vær snill å ikke slanke deg, du har en super høyde, og jeg tror det er en grunn til at ribbena dine synes. Du må aldri finne på å gå ned til 50, for da vil du ikke se bra ut(skjelett er vel ikke akkurat pene å se på? ) Det er normalt at vekten økes når man stabiliserer seg rundt slutten av tenårene. Jeg veide selv ned mot 70 kg med en noe lavere høyde riktignok, men det er helt normalt å legge på seg noen kg for å bli klar for å få menstruasjon og bli voksen kvinne. Alle kvinner skal ha fett på kroppen. Det er normalt. Om du veide 70 før, men 80 nå, så det er altså normalt, hvis denne vektøkningen har kommet gjennom puberteten eller økt muskelmasse. Jeg tror du er en superflott jente som ikke må tenke på vekt og kropp i for lange baner. Jeg reagerte som erfaren på dette området ikke på vekten din i det hele tatt. Du skal veie så mye. Du er IKKE 15 kg overvektig. Sånn, da var det ute av verden! Ikke sant? Endret 23. juli 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Bodysnatcher Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva er strekkmerker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå