Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg mangler sjarm


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei.I det siste har jeg finni ut,at det er noe jeg mangler og det er sjarm.

Har ingen problemer med og snakke med jenter,men hender alltid opp som en venn.

Kanskje for di jeg er ofte med to venninner av meg,som er sammenen med to av mine beste venner.

Har lyst til og skaffe meg dame.Så jeg har prøvd litt på nettby,pleier og få svar tilbake til dei jentene jeg skriver til.

Men det blir bare to eller tre brev,så gidder dei ikke og svare meg mer.

Så jeg lurer på hva jeg gjør galt,og hvordan jeg kan bli bedre på sjarm.

Så det hadde vært fint om folk kunne ha svart meg på dei greiene der,og gitt meg noen råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær deg selv og dra ut=) Dra på byen med noen kompiser om du er gammel nok.. Hva med å spørre en ut? ta tiden til bruk for det er mange der ute som vil date deg 100% sikkert.

 

Perioder av livet føler de fleste at de ikke har nok sjarm eller lignende men alle har sjarm. Man må bare hente den fram. Kanskje du bare ikke har møtt på riktig type jenter og det er jo igrunn bare bra. For kjærlighets sorg er MYE værre.. Ikke gi opp =)

Lenke til kommentar

Jepp. Blåbær refferete til KINO som i berøring, ikkje som i film på lerrett i storsal. :) Når gut berører jente gir han ut signal om at han vil noko "beyond" å vere venner. Dette plukker underbevisstheten til jenta opp og ho ser derfor på han som eit potensielt ligg.

Lenke til kommentar

For å hjelpe trådstartar litt på veg kan han jo sjekke innom denne tråden. :)

 

Liten quote for å gjere ting enda klarare:

Berøring/eskalering:

 

Helt fra starten må du få inn en form for berøring. Det er grunnen til at mange får "la oss bare være venner" talen. For de sitter der å har dype, interessante samtaler, men ikke noe berøring, og da ender du bare opp som girlfrienden hennes.

Du må starte med berøring allerede de første minuttene, for å få hun til å bli komfortabel med det tidligst mulig.

Og som jeg forteller utover tråden her: Eskaler når dere er i en high-note i samtalen! Når alt er på topp, kan du prøve å eskalere. Hvis ikke hun godtar eskaleringen kan du fryse henne ut et minutt eller to. For hun VIL savne den berøringen dere hadde før du eskalerte.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg er 21 år,veit det med berøring,men jeg bruker og glemme det når jeg snakker.

Møte ei jente på fest ikke så lenge sida fekk nummert hennes og sendte meldinger til ho.

Jeg prøvde og invitere ho ut men hadde så mye og gjøre,der og da at hun skulle tenke på det.

Det endte til slutt etthvert at ho invitert meg ut,hun skulle bare sende nærmer beskjed hvilken dag vi kunne møtes.

Hørte aldri noe fra ho,og hun svarte ikke på mine meldinger eller.Det syns jeg var synd for vi hadde god kjemi.

Men grunnen til at ditsja meg,tror jeg var at hun,skulle gå på skole i oslo til høsten,og nå driv hun og jobba,for og spare opp så mye penger som hun kunnne.Det tror jeg var grunnen.

Men jeg tenker på nettby a,åssen har det seg at jeg,bare klarer to eller tre brev,så gidder dei ikke og svare meg mer.

Lenke til kommentar
Jeg er 21 år,veit det med berøring,men jeg bruker og glemme det når jeg snakker.

Møte ei jente på fest ikke så lenge sida fekk nummert hennes og sendte meldinger til ho.

Jeg prøvde og invitere ho ut men hadde så mye og gjøre,der og da at hun skulle tenke på det.

Det endte til slutt etthvert at ho invitert meg ut,hun skulle bare sende nærmer beskjed hvilken dag vi kunne møtes.

Hørte aldri noe fra ho,og hun svarte ikke på mine meldinger eller.Det syns jeg var synd for vi hadde god kjemi.

Men grunnen til at ditsja meg,tror jeg var at hun,skulle gå på skole i oslo til høsten,og nå driv hun og jobba,for og spare opp så mye penger som hun kunnne.Det tror jeg var grunnen.

Men jeg tenker på nettby a,åssen har det seg at jeg,bare klarer to eller tre brev,så gidder dei ikke og svare meg mer.

fordi det er ingen som gidder å sitte å skrive til folk på nettby. bedre i Real life dude! ;)

Lenke til kommentar
Men grunnen til at ditsja meg,tror jeg var at hun,skulle gå på skole i oslo til høsten,og nå driv hun og jobba,for og spare opp så mye penger som hun kunnne.Det tror jeg var grunnen.

Jeg tror at du ikke gav henne en god grunn til å ønske å finne på noe med deg. Du bør ta initiativ til noe konkret, ikke spørre om du får lov til å finne på noe med hun liksom. Si noe ala: "hey, jeg skal dit og dit, og gjøre ditt og datt. Det kommer til og bli drit-tøft, og jeg synes at du skal være med meg". Eller hvis det er noe du vet hun kan være interessert i og dere har en god tone: "jeg skal -blablabla- og det kommer til å bli så bra. Du kan få være med om du lover å oppføre deg ;) "

 

Men jeg tenker på nettby a,åssen har det seg at jeg,bare klarer to eller tre brev,så gidder dei ikke og svare meg mer.

Vanskelig å svare på sånn helt generelt. Uansett er det her også viktig å eskalere. Hvis du på den 3 meldingen fortsatt prater om helt trivielle ting som hva dere gjør på fritiden og tidligere i uka, så kommer det nok til å gå dårlig. Men som andre her sier, er RL der det virkelig skjer ;)

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Nettby er nesten for lett. Har du et utseendet som er litt over gjennomsnittet så får du positive kommentarer på bilder osv. Jeg har tatt kontakt med ei. Ellers så er det 4-5 andre som har snakka til meg først. Da regner jeg ikke med de som det bare blir 3-4 brev med.

 

Så til selve saken... Når du starter å sende et brev til ei jente så skriver du ikke "Du er deilig" eller NOE SOM HELST I DEN DUREN!! Her kommer det lette inn. Alle med middels IQ og som har vært på nettby i mer enn 5 minutter ser at stedet oser av menn/gutter som gir lavpanna meldinger som den over som du bør unngå. Hvorfor unngå denne? Fordi det oser av de gutta der... Jenta har fått høre hvor deilig hu er flere ganger.

 

Det jeg har klart meg veldig fint med er å vise at jeg har hjerne. Spør om noe du lurer på fra profilen dems. Sånn som jeg spurte hu ene. "Hvorfor synes du Torres er så hot" siden hu hadde det i profilen sin... Det utviklet seg og utviklet seg. Så det jeg mener er nøkkelen er å skille deg ut fra mengden med et uskyldig spørsmål og holde en samtale gående. Og da kan du legge til kommentarer om at hu er søt osv.

 

Til slutt skjønner hu at du har litt hjerne og er litt interessant og dere kan fortsette å snakke på msn evt sms. Nå skal jeg ikke gå og kritisere her, men ser ofte at det linkes til PuA(?) tråden og kommentaren les her. Jeg har lest der og er uenig med noe og enig med noe. Men jeg syns den tråden er blitt alt for mye hentet fram som eksempel på "den rette måten å få draget". Hver post skiller seg ut og usikkerhet og sjarm (som det er her) kan ikke alltid løses med å ta en dyp kikk inn i seg selv og forandre seg, men heller prøve å hoppe ut i det. Regner med at jeg får høre litt for den, men det er et diskusjonsforum og det er min mening.

Lenke til kommentar

Originalitet og humor tror jeg kan være viktig for å holde på interessen. Eller intelligens og et snev av mysterie , for den saks skyld. Selvsikkerhet kan være vel så bra, men med enkelte kan det rett og slett bli litt for mye. Hvis hvem du er, er hun ikke interessert er det bare å gå videre.

 

Angående nettby og eventuelt andre kontaktsider: Får du ikke svar lenger tror jeg rett og slett hun kjeder seg. Jeg prøver selv å svare på det jeg får av brev, men når jeg ser at samtalen beveger seg mer og mer mot standaren mister jeg interessen.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Det finnes 3 kategorier av sjekkere:

-alkisen (trenger alkohol)

-normal

-Internett

 

Du bruker det du liker.

 

Ok.

 

Utdyp gjerne mere.

 

Jeg er en internett-type, jeg treffer folk over internett, går ofte først over til msn, og så f2f, synes dette er en grei måte, da føler jeg at jeg på en måte er tvunget til å være her, og derfor tårer mer.

Andre er ikke fullt så utadvendte, de trenger stort sett alkohol for å nærme seg jenter de liker, derfor treffes de som oftest på fester.

Så har du de "normale", jeg vet ikke hvor mange det er igjen av de, men jeg vet at de er mindre vanlige i min aldersgruppe, ville sagt at det blir mer av de når du blir eldre.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Ja skjønner hva dere mener.Jeg kunne ikke ha gjort noe anderles med ho jenta,jeg prøvde invitere ho ut,hun sa at hun hadde så mye og gjøre,den fridagen og det veit jeg stemmer.Men da skjønte jeg at dette ikke kom noen veit,spørte jeg heller ho om kunne tenke og treffe meg etterhver,og da svarte ja tror nok det.Og så noen dager etter invitert hun meg ut.Og så hørte ikke noen mer fra ho.Greit jeg skjønner at dette innlege linger veldig på PUA sitt.

Men forskjell er at jeg i ukene bor på en ødeplass.hvor nærmste sentrum er 2 mil i fra meg,ingenting og finne på der bortsett fra og jobbe og se på tve,så jeg har hvana i en kjip sistasjon.Bruker og reise hjem i helga hvor jeg kommer i fra

Men den plassen er ogspå ganske liten plass, hvor det ikke skjer stort.Har mine venner der,men nesten alle sammen har kjærster,så det er vanskelig og få dei med ut,dei reiser bare nesten bare på den lokale puben,hvor det er folk i 24 åra og opp over.Så det er ikke noe særlig og reise ut der for meg.Den plassen som er bra og reise ut er skien som ligger ca 5 mil ifra.

Men jeg kommer meg aldri ditt for ingen gidder og kjøre så langt.Så derfor bruker jeg nettby litt.

Når jeg skriver på nettby,veit jeg seff at det ikke nytter kommtere utsende til dei jentene jeg skriver til.

Så jeg spør eller om noe på profilen ders.Men jeg klarer vel ikke og holde samtalen intersant nok for dei.

Så det er det.Jeg veit at det er beste og komme i konkakt,med jenter i virkeligheten,men det blir litt vanskelig når du ikke kommer noen plass.Tror burde usette dette til jeg,er ferdig på den plassen jeg jobber nå.

Da blir det og flytte til en by for jeg håpe.

Lenke til kommentar

Har du lenge igjen på den plassen eller? Eg forstår godt frustrasjonen din mtp. avstandar og småbygder =/

 

Du kan jo prøve å "flørte" litt på sukker.no. Eg har i alle fall fått inntrykk av andre som er medlem der, at folk er litt meir flørtevillige på ein sånn stad enn f.eks. nettby. Nettby er meir sånn "sidan alle andre har det, skal eg og ha det". :)

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...