Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dreit på draget

Gjest Guest_faen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_faen_*

Hei, eg benytter gjesteposting pga venner på forum så eg ikke vil "flaue" meg ut for.

Eg var med ei jente eg likte idag, vi gikk tur å snakket og koste oss. Til slutt ende vi opp på ei brygge. Då kom vi i snakk om eg likte henne og hun likte meg (eg likte henne og hun likte meg), men hun merket at eg va litt sjenert. Da sa hun at eg skulle bare prøve å gi litt mer faen. Klarte det ikke så dreiv hun på å sa at eg skulle bare gi fint faen så går det bra. Dum så eg var (?) så plumpa det ut "vil du bli sammen med meg". Da kom det et lite "oi" fra henne å hun ble nesten stum. Endte opp med at vi var stille i ca 30 sek så sa hun at det var litt tidligt osv osv. Eg sa at hun skulle glemme at eg spurte så kunne vi heller ta det opp senere. Etter det begynnte vi å kysse å kline.

Spørsmålet er om det var eg som tolket signalene helt feil? Virket nesten som om hun "presset" meg til å spør, men det var det jo selfølgelig ikke. Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Kom gjerne med egne erfaringer

Tusen takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Passer dette her under seksualitet?

Nei hun presset deg til å slappe av og føle deg komfortabel sammen med henne og prøve å ha gøy. Ikke å bli sammen med deg. Kyssinga var riktig men hvordan dere ligger ann til å bli kjærester vet jeg ikke da du ikke har fortalt historien dere har sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_faen_*

Vet ikke om det passer under seksualitet men kan du bruke gjesteposting andre plasser?

Høres riktig ut det du sier om at eg skulle slappe av ja. Men eg har lite erfaring med jenter så eg viste ikke helt hvordan eg skulle gå frem. Tenkte ikke engang over at eg spurte om vi skulle bli sammen, det barre plumpa ut. Angret litt etterpå.

Noen andre som har vært i samme situasjon som vet hvordan det er etterpå. Avhenger selfølgelig fra person til person men det er kjekt å se sånn ca viss dere skjønner hva eg mener.

Lenke til kommentar

Siden dere klinte etterpå så vil jeg si at du ikke dreit på draget så alt for mye.

Gir deg samme tips som henne: bare slapp av ; )

Og jenter gir ofte litt forvirrende signaler til oss gutta, men jeg synes at du kan vinne mer på å følge instinktene dine, enn å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Og jenter gir ofte litt forvirrende signaler til oss gutta, men jeg synes at du kan vinne mer på å følge instinktene dine, enn å ikke gjøre det.

LITT? De gir oss ofte LITT forvirrende signaler? Seriost, det der er aa underdrive sannheten til de grader. Min forrige kjaereste sendte ut saa mange og saa vidt forskjellige signaler at jeg til slutt vurderte aa bare slaa opp, for jeg ante ikke hvordan jeg skulle forholde meg til noe som helst.

Traadstater, hvor gammel er du og henne? Og vil du vaere sammen med henne, litt uklart siden du sier at du angret litt etterpaa. Og tror ikke du dummet deg ut, siden dere klinte og saann. Men som jeg ogsaa har erfart med eksen nevnt over, saa friker jenter ofte ut naar det gjelder aa vaere i et FORHOLD. De takler det liksom bare ikke.

Men altsaa, kan hores ut som rett og slett forsnakket deg litt i det dere hadde en hyggelig stund paa bryggen, og spurte henne uten at du egentlig VILLE vaere sammen med henne.

Lenke til kommentar

LITT? De gir oss ofte LITT forvirrende signaler? Seriost, det der er aa underdrive sannheten til de grader. Min forrige kjaereste sendte ut saa mange og saa vidt forskjellige signaler at jeg til slutt vurderte aa bare slaa opp, for jeg ante ikke hvordan jeg skulle forholde meg til noe som helst.

Vel, folk er forskjellige. Jenter også.

Jeg har opplevd jenter som jeg ikke skjønner i det hele tatt og jenter som jeg forstår helt perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...