Snerk Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg er ganske sikker på at emaljen på tennene mine er noe redusert. Tennene ser litt gjennomsiktige ut i kantene og tennene mine er generelt ganske sensitive (mtp. ising f.eks) Klassiske symtomer vissnok. Det kommer nok av at jeg inntar en del surt som juice, frukt, generel småspising, te(surt?), vin, øl osv.. (dog ikke brus) Jeg har kuttet veldig ned på juice drikkingen men resten er det litt vanskelig å legge om på. Jeg var hos tannlegen for en måndes tid siden og da nevnte hun ingen ting om evt. emaljeskader men det kan nok ha noe med at en tannkjøttbetennelse hovedsakelig var tema da. (men jeg glemte å spørre, damn) Men jeg lurer på hvordan dette kan behandles, og da tenker jeg ikke på forebyggende tiltak. Fint om noen som selv har blitt behandlet kan forklare meg. Endret 18. juli 2008 av Snerk Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 At fortennene er litt gjennomsiktige i kantene, er ikke det helt normalt? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Jo det kan godt tenkes så lenge det bare er helt ytterts i kantene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå