Coffey Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som er interessert i å spille sammen? Hadde vært moro med 8-10 nordmenn på samme server. Kan ikke folk skrive opp sitt PSN navn, og vi kan bli en stor gjeng! PSN: Koffeinkanin Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Psn: SondreL Legg meg til da Koffeinkanin Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 legger meg til her.. har ikke fått det enda, men bestilte det på fredag, eller var det lørdag... så det ligger vel kanskje i postkassa i dag ^^ PSN: Raciend PS: Jeg har bestilt det fra VGP.ca, men håper det stiller inn onlineregion til hvor du har registrert PS3'n din, som alle andre spill untatt Army of Two. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Meg og Koffeinkanin har begge Bad Company fra Amerika Og det er ikke soneindelt trur jeg Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nice, da får jeg vel tvinge meg til å gå de 100 meterne til postkassa for å sjekke om det er kommet =) if so, da er jeg å finne i den digitale verden i løpe av en ikke så alt for lang periode ;D Har desverre ikke blåtann headset/mic atm, er hjemme i ferien og har glemt både ditt og datt i Trondheim. Får vel se om det kan finnes billig en plass on the internett ^^ Lenke til kommentar
Salten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 joiner lett ;D men sliter litt med mic/headsette. Spiller bad company, må du bruke en knapp for å snakke eller er det noen instillinger? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er med jeg. PSN: Vrenne. Har desv. ikke mic, men det kommer Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 PSN: Felles00 Mic: Jepp, men bruker den bare med mindre jeg spiller med venner/kjente/andre nordmenn... Har ikke spilt dette spillet så altfor mye, men kan ve fyre det opp mens jeg venter på LittleBIGPlanet-premien min fra PSForum.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå