Illyria Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei! jeg har en helt ny lacie 1TB ekstern hdd.Da jeg koblet den til pcen kom det bare opp en liten disk på ca 10mb som inneholdt en .exe fil(Setup Assistant) denne skulle formatere disken til mitt behov. Men da jeg skulle kjøre den kommer det bare opp en feilmelding om at setupen må kjøres fra en lacie disk, noe jeg gjør. Hva i al verden er galt? Håper noen kan hjelpe meg, har søkt en del på google uten hell. Har også sendt en meil til lacie uten svar. PC: Acer Aspire 5720ZG Med WinVista Problem: LaCie 1TB ekstern hdd. Feilmelding: The LaCie Setup Assistant application package is not consistent. You can only launch LaCie stup Assistant from its original location on a LaCie drive. Håper noen kan hjelpe meg!!! Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kopier filene som lå på disken fra før av, inn på pcen. Så formaterer du den normalt i wondws, derreter legger du tilbake filene, og prøver på nytt... Eller du kan ta den med tilbake der du kjøpte den og få en annen, eller kjøpte du den på nettet? Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 har prøvd det.fungerte ikke noe bedre. problemeter at disken bare er på 10mb så når jeg formaterte den fikk jeg bare det tilbake. skjønner ingenting. Kjøpte den på el-land.no har hørt at det er helt jævlig å reklamere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå