plakatmannen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg kjøpte for over ett år siden en Samsung SyncMaster 226BW, men ble ikke fornøyd. Senere kjøpte jeg også en LG, denne var i mine øyne bedre en Samsungen, men ikke helt topp, til mitt nåværende behov. Jeg er på jakt etter en god skjerm, eventuelt to (dual screen). Skal brukes til foto, 3d og annet grafikkarbeid. Det er en 22" jeg er på jakt etter. Hvilken skjerm bør jeg velge? Er TN-paneler uaktuelt? Tar imot alt av tips. Sikkert noen som har spurt om dette før, men det hadde vært greit om dere ikke bare henviser til andre tråder, men kommer med spesifikke tips, slik at jeg evt. kan spørre videre om ting jeg måtte lure på. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Lenovo 22". Den har oppløsning 1920x1200 og er en VA skjerm. Vet ikke om det er en wide gamut skjerm. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Er det denne du sikter til? Skal søke litt rundt etter anmeldelser, så ser vi. Tar gjerne imot flere anbefalinger. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det denne du sikter til? Skal søke litt rundt etter anmeldelser, så ser vi. Tar gjerne imot flere anbefalinger. Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå