mghogli Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg kom over en post hos Xda-developers, og ble med en gang litt mistenksom. Les post nr 2 her. Den har tittel, "Disabling SMS Conversation (The costly SMS Chat)". Så da lurer jeg litt.. bruker touch diamond en form for unødvendig dyr SMS? Sendes den som pakkedata over f.eks. 3G eller EDGE i stedet for vanlig SMS? Ble ikke helt klok her, så håper noen kan gjøre ting klart for meg... Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vil anta at dette er det samme som har vært på mange telefoner i mange år nå? Chat, lynmeldinger etc. Faktisk ikke sikker på om det er støttet av alle operatører heller. Har aldri prøvd det selv, men mener det er som en slags chat hvor alt man skriver sendes som SMS til mottakeren. Gammelt, utdatert og dyrt i bruk. Lenke til kommentar
UncleJonny Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vil anta at dette er det samme som har vært på mange telefoner i mange år nå? Chat, lynmeldinger etc. Faktisk ikke sikker på om det er støttet av alle operatører heller. Har aldri prøvd det selv, men mener det er som en slags chat hvor alt man skriver sendes som SMS til mottakeren. Gammelt, utdatert og dyrt i bruk. Sånn som jeg har forstått det så er det vanlige smser, men det ser ut som en chatkonversasjon når man ser på meldingene i etterkant. akkurat som Iphone. jeg er vant til det og syns det er prima, for da kan man se hva man selv har skrevet og fått til svar osv, feks hvis man har ramla utpå og glemt hva man har skrevet osv osv. -Marve- Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 To litt forskjellige svar, men får slå meg til ro med at det er vanlige sms. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Jeg kan bekrefte at det er vanlig sms man sender. Samtalen vises som UncleJonny nevner: Link til eksempel. Endret 19. juli 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå