Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klump til venstre for "penisroten"

Gjest Gu3st_asking

Anbefalte innlegg

Gjest Gu3st_asking

Litt vanskelig å forklare, men har hatt dette problemet i mange år nå, har ikke tatt meg tid til å bry meg om det. Til venstre for der penis starter inni pungen har jeg en klump som er noen ganger veldig stor, og andre ganger er den ikke der i det hele tatt. Hva kan dette være? Hva ligger på denne plassen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gu3st_asking
Svults?

Gå til en lege, du.

Kødder du? Er dette meget farlig? Å hvordan i hel... har jeg fått den?

Lenke til kommentar
Gjest Gu3st_asking
Ja, jeg kødder. Det er umulig for oss å gi deg en diagnose på hva det kan være og hva det kommer av. Det eneste du kan gjøre er å ta en tur til legen.

Bare gå til legen? Legevakten eller ungdomshelsestasjon?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_samme_*

Det har jeg også og jeg har lege skrekk som bare det! =( Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Vist du finner noe ut av det så post her er du snill =)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Samme_*
Noe ala dette?

http://www.klara-klok.no/wips/1139442939/caseId/2020225830/

Let litt der, mange legeskye ungdommer som har spurt etter alt og ingenting :)

Nei, jeg tror ikke det, det er ikke ''mange småe'' det er 1 stor en, som er myk. Men hva er Bitestikelen? Kanskje det er den? Er det noe farlig?

Ballesten, kan du gi litt mer forklaring på hva det er?

Brokk, skal gjøre veldig vondt skal det ikke? Dette gjør ikke noe særlig vondt, kjenner den er der bare.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_BB_*

En svulst er kun en betegnelse på en uthevelse, om den er ond- eller godartet får en ikke svar på uten å ha tatt en vevsprøve. Jeg synes du skal bevare roen og gå til lege for å få rede på hva dette er for noe, det farlige er om du sitter selv og gjetter eller venter pålitlige svar fra oss ufaglærte.

Jeg har tilfeldigvis legefrykt jeg også, eller det er vel egentlig helsefrykt for det er ikke legene som skremmer meg men at jeg skal få et svar jeg ikke liker, men det er mye bedre å få et ordntlig svar på sine spørsmål enn å gruble i all evighet over hva det kan/ikke kan være! Et godt råd jeg vil gi deg er at når du enten bestiller time eller møter opp så forteller du med en gang at du har legeskrekk, det er den beste medisinen mot ubegrunnet frykt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Samme_*

Har lyst til og gå til lege for og få fjernet det men tørr ikke pga at jeg er redd andre her i rundt skal finne ut av det. Bor på en veldig liten plass der alle kjenner alle. Men går det ann og opperere bort en Svulst uten at foreldrene får vite noe? Noen som kan fortelle litt om Svulst?

Lenke til kommentar

En lege har taushetsplikt, og denne er ganske gjeldende helt fra du er 12 år, om jeg ikke husker feil.

Grunnen til at jeg skriver "ganske gjeldende" er at dersom det er noe alvorlig skal de vel si ifra til foreldrene dine så lenge du er umyndig.

Men ta deg en tur til fastlegen din du. Han er nok ikke så farlig ;) Og han har taushetsplikt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Noe ala dette?

http://www.klara-klok.no/wips/1139442939/caseId/2020225830/

Let litt der, mange legeskye ungdommer som har spurt etter alt og ingenting :)

Nei, jeg tror ikke det, det er ikke ''mange småe'' det er 1 stor en, som er myk. Men hva er Bitestikelen? Kanskje det er den? Er det noe farlig?

Ballesten, kan du gi litt mer forklaring på hva det er?

Brokk, skal gjøre veldig vondt skal det ikke? Dette gjør ikke noe særlig vondt, kjenner den er der bare.

Ta deg en tur til doktor'n, han kan nok forklare deg hva en ballesten er skarru se :)

Ellers er det jo bare dumt med folk som kommer hit og spør om slike ting synes jeg, hvis du virkelig tar deg selv og helsen din på alvor, så går du til doktor, ikke et diskusjonsforum :)

PS. dette gjelder da Vaio er på ferie :p

Lenke til kommentar
Gjest Gu3st_asking

Takker for alle svar... Har nylig byttet fastlege og den nye blir vel tatt i bruk 1/8-08. Så jeg må vel vente litt til... Forumet hjelpet meg veldig mye, med folk som har samme problem og blitt motet opp til å gå til lege! Koster fastlegen noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...