morgan_kane Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hei, har tenkt å kjøpe meg x-box 360 Elite. tenker mest på Elite pga av at 20GiB hardisk er for lite for meg. er det noen nettbutikker som har den på tilbud? eventuelt med gta 4 medfølgende. vil ikke ha den med hovedkortet som blir for varmt og tar kvelden. kosn e det med trådløst internett? e hardisken integrert? spill eg har tenkt å kjøpe, veit noen om de er på tilbud noen plass? gta 4 Oblivion Conan Far Cry 2 Guitar Hero 3 Legends of Rock muligens Halo 3 og the Orange box Lost Saints Row 2 kanskje smackdown vs raw spiderman 3 alone in the dark 5? har ikke prøvd noen spill utenom Oblivion på PC og trur det funker bedre på konsoll. hvis noen spill er crap så si ifra. er det noen spill eg ikke har listet opp som eg bør prøve så si ifra. må også ha noen gode multiplayerspill som engasjerer mange, som som smackdown, fifa etc etc. kommer kanskje med fleire spørsmål. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Lost spillet blir slaktet rundt om, aner ikke hvorvidt det stemmer at det er så dårlig ettersom jeg ikke har prøvd det. Alone In The Dark blir også slakta, igjen skal ikke si noe om det ettersom jeg ikke har prøvd det selv. Jeg hadde holdt meg unna Guitar Hero 3, om du absolutt skal ha et Guitar Hero spill over Rock Band (Hvem vil egentlig det?!) Hadde jeg gått for Guitar Hero 2. Conan er også forsåvidtvis en smakssak tror jeg, prøvde demoen og var ikke akkurat impressed, virket som en dårlig klone av Ninja Gaiden og Devil May Cry. Så om du skal ha slik action så kan du gå for en av de spillene isteden. Smackdown Vs. Raw, tja de wrestlingspillene som kommer synes jeg er av veldig laber kvalitet egentlig, det virker så statisk at det ikke skulle vært lov. GTA4, kanskje litt over-hypa men et utrolig morsomt spill og enda morsommere online med en del venner. Orange Box er en fantastisk samling av spill til en utrolig fin pris, Team Fortress 2 og Portal deler vel førsteplass om det morsomste spillet i den pakken. Forsåvidt spiller jeg det dog mer på PC enn på xboxen. Oblivion, har jeg selv bare prøvd på PC men skal vel være like morro på xboxen vil jeg tenke meg. Saints Row 2 ser bra ut av det vi har fått sett og jeg likte faktisk 1'eren som ble bashed litt vel mye på for å bare være en "GTA" klone. Synes det var utrolig gøy å fikle med hvordan characteren din skulle se ut før du spilte blant annet, men jeg er en sucker for slikt. Ellers ville jeg anbefalt deg SKATE som er et fantastisk skate spill, så utrolig mye bedre enn Tony Hawk spillene at det er ufattelig, Mass Effect, ett ActionRPG med en historie som jeg ikke kommer til å glemme med det første og utrolig fantastisk face-animations og voice acting. Call of Duty 4 trenger vel man egentlig ikke si så mye om. En av de spillene jeg har hatt mye morsome opplevelser med Online. Samme går for Halo 3. Håper dette hjalp deg hvertfall litt. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 gta 4 - eier! Oblivion - bedere på konsoll!!!!! Conan - Far Cry 2 hørt er bra? Guitar Hero 3 Legends of Rock - moro på fest muligens Halo 3 og the Orange box - jævelig bra spill!!! tf2 <3 Lost vet ikke Saints Row 2 kanskje 1 var hvertafall bra smackdown vs raw - moro når du eier forferdelig n¨r man taper spiderman 3 :/ suns ikke det var bre alone in the dark 5? er det det grøssene spillet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du kan jo sjekke ut Prisguiden for priser på både konsollen og spill. Hender at de store el.-butikkjedene (Elkjøp, Expert o.l) har den på tilbud til en fin pris. Da slipper man også ventetid i posten. Harddisken sitter oppå boksen og er mulig å bytte ut (men kun med Microsofts egne Xbox 360-disker). For å bruke trådløst internett må du ha en ekstra antenne til 5-700 kroner (også her virker kun MS' X360-antenne). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå