Gå til innhold

Gran Turismo 5 kommer ikke før 2010.


Anbefalte innlegg

We somehow managed to get Gran Turismo creator Kazunori Yamauchi to slam on his brakes for a moment today and talk to us about his flagship racing franchise. According to the Polyphony Digital boss, his studio is focusing a majority of its efforts on Gran Turismo 5 Prologue. In fact, he confirmed that the proper, disc-based Gran Turismo 5 might not even roll out before 2010.

 

http://www.joystiq.com/2008/07/17/kazunori...psp-still-comi/

 

Ikke overrasket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble litt overrasket der jeg, vet jeg ikke burde være det men jeg ble det.

Men så lenge de kommer med updater til prologue i ny og ne til GT5 kommer er det greit for meg.

BTW noe som vet om den skademotor greia som skulle komme til høsten blir og koste penger? Kommer den som et nytt spill?

Lenke til kommentar

Jaja, den som venter...ja den regla kjenner vi som har PS3:P

 

Da forventer eg ihvertfall ein svært godt gjenomført skademodell i spillet :) Men det er jo ikkje sikkert folk må vente så lenge, han sier jo ingenting konkret. Men når kommer egentlig spill tidligere enn først hintet til.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan det står til med engelsken til vårt alles kjære tannpirka, men might kan oversettes til norsk som kanskje. Men jeg tipper selv at det kommer ut på våren 2010, men det kan selvfølgelig komme ut i 2009. Men PD er jo kjent for å utsette spillene sine noe ;-) noe utvikleren også spøker med i intervjuet.

Ellers må jeg bare få nevne at tannpirka minner meg enormt om avanore..

Lenke til kommentar
Kommer nok aldri på xbox så lenge det finnes PS, siden Polyphony Digital er eid av Sony ^^

 

Takk for den, du reddet dagen min :p

Er ingen fanboy men hadde blitt sur hvis Sony hadde kvittet seg med enda et eksklusivt spill.

 

Likevel sa du dette i den forrige posten din.

 

GT5 kommer da ikke på xbox 360, spillet tar jo alt for mye plass til at en dvd plate er nok. Dessuten greier vel ikke 360 kjøre så god grafikk.

 

Godt jobbet.

Lenke til kommentar
Kommer nok aldri på xbox så lenge det finnes PS, siden Polyphony Digital er eid av Sony ^^

 

Takk for den, du reddet dagen min :p

Er ingen fanboy men hadde blitt sur hvis Sony hadde kvittet seg med enda et eksklusivt spill.

 

Likevel sa du dette i den forrige posten din.

 

GT5 kommer da ikke på xbox 360, spillet tar jo alt for mye plass til at en dvd plate er nok. Dessuten greier vel ikke 360 kjøre så god grafikk.

 

Godt jobbet.

 

Det jeg mente var at GT5 tar mer plass enn en dvd har. Også har jeg hørt at hvis ps3 ikke hadde cell ville ikke GT5 sin grafikk vært mulig, derfor ville ikke 360 takle den grafikken.

Lenke til kommentar
Slapp av Jo Are :) Tannpirka er et troll.

 

Ja, alle som ikke tror at 360 ikke hadde klart å kjøre GT5 må være et troll. :roll:

 

For PS3 er jo bare SÅ mye kraftigere. Husker mange sa 360 ville aldri klare å kjøre FF13 heller.

 

Hvis dere hadde fulgt litt med så hadde dere kanskje visst at Forza 3 vil komme på 2 plater.

 

Samme gjorde GT2, og jommen gikk det gitt.

 

Og hvis dere hadde fulgt enda bedre med så hadde dere kanskje visst at alle 360 spill vil kunne installeres snart, noe som tar vekk plass på plate argumentet.

 

Vil GT5 komme på 360. Nei. Kunne det ha gjort det? Selvsagt.

Lenke til kommentar
Slapp av Jo Are :) Tannpirka er et troll.

Vil GT5 komme på 360. Nei. Kunne det ha gjort det? Selvsagt.

 

Bra at vi har noen fra Polyphony Digital som faktisk kan si dette med sikkerhet, og avkrefte offisielle uttalelser fra utviklerne. Herregud hva er poenget med Xbox folk som absolutt må bry seg om PS3 nyheter egentlig ? Er dere så livredd for Sony at dere må overbevise dere selv med løgner ?

Lenke til kommentar
Slapp av Jo Are :) Tannpirka er et troll.

Vil GT5 komme på 360. Nei. Kunne det ha gjort det? Selvsagt.

 

Bra at vi har noen fra Polyphony Digital som faktisk kan si dette med sikkerhet, og avkrefte offisielle uttalelser fra utviklerne. Herregud hva er poenget med Xbox folk som absolutt må bry seg om PS3 nyheter egentlig ? Er dere så livredd for Sony at dere må overbevise dere selv med løgner ?

 

Dead Rising kommer til Wii. Alle spill kan portes hvis man vil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...