Coffey Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Info: Bli med våre modige verter Spencer and Martin når de reiser til London, Paris, München, Milan og Barcelona for å gi deg kule intervjuer og førsteklasses fremføringer fra noen av Europas største musikktalenter. Av de 20 bandene som blir vist - fire fra hver by - vil ett av dem bli valgt til seriens beste, og får deretter lage en musikkvideo til en av sangene sine. Fra fransk heavy metal til britisk girlie-punk, fra melodisk tysk rock til spansk elektronika og italiensk art-rock: Movement har noe for enhver smak. Så hvis du ikke har planer om å bruke sommeren til å dra på festivaler rundt i Europa, kan du la de beste nye bandene i Europa komme til deg. Bare vær glad du slipper å oppleve innsiden av campingbilen på nært hold ... Movement starter 3. juli 2008, men du kan få en følelse om hva det dreier seg om ved å besøke PLAYSTATION Store. Der kan du laste ned eksklusive trailere av den kommende serien. Link: Playstation.com Og for noen band! Du burde få med deg alle! Til nå er det Minitel Rose, Pravda og Gush fra Paris, og In Vains, Black Diamond og Sna Fu fra Munchen. Det er ute 2-3 sanger av alle + intervjuer om sangene og bandene. Noen smakebiter. Minitel Rose Se filmen hos Youtube Gush Se filmen hos Youtube Sna Fu Se filmen hos Youtube Pravda Se filmen hos Youtube Poenget med denne tråden er for at flere skal, og må, få med seg dette. Er jo bare en tråd til her om dette, og der spurte alle "høh?" når Movement ble nevnt. Det er musikk for alle! Og jeg er sykt spent på de tre siste byene! Og ja, forresten, det er gratis. Endret 17. juli 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 er gratis ja, jeg skulle laste ned men ble for mange filer for meg og laste venter heller til det kommer en samling av alt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Laster ned noen filer nå jeg, sammen med Sonys pressekonferanse fra E3, får vel la ps3 stå på i natt og laste ned Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har hele Sony sin E3 greier kommet ut på Playstation Store? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Har hele Sony sin E3 greier kommet ut på Playstation Store? Ja, Amerikansk US store. Her står det hvordan du lager en US konto. Endret 17. juli 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har hele Sony sin E3 greier kommet ut på Playstation Store? Ja, Amerikansk US store. Her står det hvordan du lager en US konto. Jeg får det ikke til jeg. Epost adressen virker ikke. Lagde en helt ny Gmail. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har hele Sony sin E3 greier kommet ut på Playstation Store? Ja, Amerikansk US store. Her står det hvordan du lager en US konto. Jeg får det ikke til jeg. Epost adressen virker ikke. Lagde en helt ny Gmail. Du kan jo prøve og lage deg en hotmail adresse, og bruke et program som heter amsn for og få tilgang til den. aMSN for Mac, går nesten uti fra at du har Mac når jeg ser signaturen din Lykke til Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Prøver det ut i mårra. Nå ska det sovas (A) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Også holder vi oss ONTOPIC. Noen andre som liker musikken? Dette er egentlig grunnen til at jeg liker Sony så godt. Satser på ting som dette o.l. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Mintel Rose og Gush er veldig bra syns nå jeg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Gush er favoritten! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 grei nok musikk.. tragisk at programmet er delt opp i så små snutter mellom musikkvideoene.. slit å laste ned så mange episoder, dessuten lager det et helvetes rot på ps3-disken rå karer som reiser rundt, og ikke minst råeste bilen ever Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Har nå lastet ned alle filene, untatt intervjuene gidder ikke se de. Blir gøy og se Edit: Laster nå ned intervjuene også Endret 18. juli 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 LAST NED INTERVJUENE! De forklarer alt om sangene, og masse annet interresant! Meeeen, ved tanke på at alt tar over 6 gB, så har jeg bare de sangene jeg liker igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå