mESA Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Til tider så funker ikke den røde og gule knappen på kontrolleren. Da dette er to veldig viktige knapper(alle er vel det), så ødelegger det spillingen min veldig. Kjøpte det på elkjøp, og er dette noe som går på garantien? Jeg har spillt helt vanlig med den, har ikke trykt for hardt og aldri slengt den i bakken/mistet den. Ikke sølt noe på den heller. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det må jo være du som har ødelagt den. Hvor lenge har du hatt den ? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Finn kvitteringen og ta med gitaren (eventuelt hele esken med spillet osv) til Elkjøp. Enten forsøker de å reparere den eller så får du ny. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Pleier å gå ganske greit å bytte inn gitaren. Har selv gjort det par ganger med en 360-gitar. Det er ganske mye problemer med de Les Paul-gitarene, spesielt blant de første utgavene. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Kjøpte den med jul. Ja, det er nok jeg som har ødelagt den. Ikke trykket for hardt, men kanskje spillt for mye. Men problemet er at jeg ikke har kvitering, det ble kjøpt med garantikort. Men er det ikke sånn at jeg ikke trenger kvitering? De har vel på pcen'e sine at jeg har kjøpt hos de? Lenke til kommentar
Najs2k Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Kjøpte den med jul. Ja, det er nok jeg som har ødelagt den. Ikke trykket for hardt, men kanskje spillt for mye. Men problemet er at jeg ikke har kvitering, det ble kjøpt med garantikort. Men er det ikke sånn at jeg ikke trenger kvitering? De har vel på pcen'e sine at jeg har kjøpt hos de? Kanskje, men enkelte butikker er allikevell forbanna stae, De skal sende det til reparasjon nedi et eller anna sykkelverksted i japze land, og om ikke DE finner noen feil ved produktet du har levert inn, må du betale for å hente ut igjen produktet ditt ved lageret hvor du kjøpte varen. Lykke til Endret 18. juli 2008 av Najs2k Lenke til kommentar
Mauler# Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 jeg hadde det samme problemet for noen uker siden, jeg ble så irritert at jeg ga gitaren et relativt hardt rapp over knappene. Jeg har aldri hatt problemet igjen^^ Vet dog ikke om den metoden er å anbefale ettersom trolig kan skade den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå