Gå til innhold

GH3-kontroller er "ødelagt"

mESA

Anbefalte innlegg

Til tider så funker ikke den røde og gule knappen på kontrolleren. Da dette er to veldig viktige knapper(alle er vel det), så ødelegger det spillingen min veldig.

Kjøpte det på elkjøp, og er dette noe som går på garantien? Jeg har spillt helt vanlig med den, har ikke trykt for hardt og aldri slengt den i bakken/mistet den. Ikke sølt noe på den heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte den med jul. Ja, det er nok jeg som har ødelagt den. Ikke trykket for hardt, men kanskje spillt for mye. Men problemet er at jeg ikke har kvitering, det ble kjøpt med garantikort.

Men er det ikke sånn at jeg ikke trenger kvitering? De har vel på pcen'e sine at jeg har kjøpt hos de?

Lenke til kommentar
Kjøpte den med jul. Ja, det er nok jeg som har ødelagt den. Ikke trykket for hardt, men kanskje spillt for mye. Men problemet er at jeg ikke har kvitering, det ble kjøpt med garantikort.

Men er det ikke sånn at jeg ikke trenger kvitering? De har vel på pcen'e sine at jeg har kjøpt hos de?

Kanskje, men enkelte butikker er allikevell forbanna stae,

De skal sende det til reparasjon nedi et eller anna sykkelverksted i japze land,

og om ikke DE finner noen feil ved produktet du har levert inn, må du betale for å hente ut igjen produktet ditt ved lageret hvor du kjøpte varen.

Lykke til

Endret av Najs2k
Lenke til kommentar

jeg hadde det samme problemet for noen uker siden, jeg ble så irritert at jeg ga gitaren et relativt hardt rapp over

knappene. Jeg har aldri hatt problemet igjen^^

Vet dog ikke om den metoden er å anbefale ettersom trolig kan skade den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...