erlhau Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) telefonen har full dekning, men hvis jeg ringer til den fra en annen telefon får jeg beskjed om at telefonen er slått av eller befinner seg.. bla...bla.. men dette sjer bare innimellom. hva sjer? Endret 17. juli 2008 av erlhau Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 telefonen har full dekning, men hvis jeg ringer til den fra en annen telefon får jeg beskjed om at telefonen er slått av eller befinner seg.. bla...bla.. men dette sjer bare innimellom. hva sjer? hvilken operatør har du? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Om du har mulighet, kan du prøve og sette SIM-kortet ditt i en annen telefon for å se om det kan være noe feil på den. Et gammelt/slitt SIM-kort kan også skape slike problemer. Men er operatøren din MTU, så er dette helt normalt Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 telenor, jeg skal prøve og få lånt en annen telefon Lenke til kommentar
level9 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 telefonen har full dekning, men hvis jeg ringer til den fra en annen telefon får jeg beskjed om at telefonen er slått av eller befinner seg.. bla...bla.. men dette sjer bare innimellom. hva sjer? hadde noe lignende med telenor for et år siden eller.no. En slags spøkelsesdekning. skjedde meg 2 ganger i løpet av tiden min hos dem at jeg ikke hadde dekning i 1 en uke av gangen i leiligheten min. har et kontakt kort fra netcom som funket helt fint. Men telefonen min viste full dekning og jeg ante fred og ingen fare, men ingen klarte å ringe meg, og jeg klarte heller ikke å ringe ut. tror de driver og tuller med noen av antennene i nærheten av deg. blir sikkert bedre dersom du slår av 3g på telefonen din. vet at det ofte kan bli litt kluss dersom du har 3G på og mobilen tror den har 3G dekning, men faktisk ikke har det. da viser den full dekning, men har faktisk ingen. Prøv å skru av 3G når du merker dette. Vil tro du opplever dette problemet innenfor et begrenset område, og det trolig snakk om en eller to antenner som ikke funker som de skal. Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 finner ikke ut hvordan jeg slår av 3g.. (HTC tytn II) Lenke til kommentar
level9 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 finner ikke ut hvordan jeg slår av 3g.. (HTC tytn II) Gå inn på comm Manager deretter innstillinger og velg telefon Gå på bånd.. på nettype: står den trolig på auto. velg den på GSM har akuratt samme telefon =) Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 finner ikke ut hvordan jeg slår av 3g.. (HTC tytn II) Gå inn på comm Manager deretter innstillinger og velg telefon Gå på bånd.. på nettype: står den trolig på auto. velg den på GSM har akuratt samme telefon =) samme problemet oxo eller? takk foresten håper det funker nå Lenke til kommentar
level9 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 finner ikke ut hvordan jeg slår av 3g.. (HTC tytn II) Gå inn på comm Manager deretter innstillinger og velg telefon Gå på bånd.. på nettype: står den trolig på auto. velg den på GSM har akuratt samme telefon =) samme problemet oxo eller? takk foresten håper det funker nå Nja.. jeg ble fortalt at jeg burde gjøre det med en gang egentlig.. har en operatør uten 3G dekning. Men opplevde noe lignende på telenor for rundt et år siden.. men da viste jeg ikke hva dette kunne komme av. Og også litt vanskelig å merke med en gang. Men far min opplevde dette problemet, og da jeg slo av 3G dekningen på hans telefon slapp han den spøkelses tilkoblingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå