Giallorossi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hehe, det er din plikt å finne ut Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) fuck me.. Høydepunkter: Girl Talk, Cut Copy, FLEET FOXES, My Bloody Valentine Endret 10. august 2008 av Acherontic Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Skrev laaangt innlegg, men klarte å krysse ut. ARGH! Var det noen andre som la merke til at Håkan Hellström sang en del av Kärlekens Tunga (av Havsänglar, senere Kent) mot slutten av Det Är Så Jag Säger Det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bare jeg som irriterer meg støkk over at Moslett klager over at Øya bruker masse artister på nytt? Vet at han er en idiot og det, men herregud Øya er jo kanskje den festvialen i Norge som gjør det økonomisk og samtidig bra. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 For min del kan de booke Sonic Youth hvert år. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sonic Youth var konge, men Okkervil River Var "Kungah" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå