AKIRAx77 Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 ser jo at microplex har noen stillegående ATX strømforsyninger til rundt tusenlappen...synes det er liiiitt i dyreste laget.. så på http://www.databutikken.com snublet jeg over et til rundt 400 kr som heter Silent Systems (aka Q Technology). Jeg bare lurer på om noen her har det og kan anbefale det...er det bra kvalitet? Eller har noen andre en strømforsyning de kan anbefale..som er nogenlunde stillegående og ikke koster så utrolig mye. AKIRA Lenke til kommentar
extreme Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Kjøp en vanlig en, og bytt ut vifta selv. Billig og bra. Microplex selger Pabst 80x80mm vifter til det formålet. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Takk for tipset..vet bare ikke om jeg er så hardcore..*s* Lenke til kommentar
thoering Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Har den Ultra Quiet greia. Fungerer jo bra den, men ved overklokking synes jeg å registrere ustabil strøm på cpu. Stabilt gikk det ivertfall ikke ved overklokking... :sad: Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har også den, funker fint. Du kan jo lese en test av den her: http://www.bit-tech.net/article/25/ Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Sjekk komplett.no de har tatt til vettet og tilbyr de fleste av enermax' whisper og silent PS til en fornuftig pris i forhold til endel andre Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 enig med khosethl.. billige enermax på komplett.. silent plus og whisper er å anbefale. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 [ Denne Melding var redigert av: AKIRAx24 på 2002-01-14 22:14 ] Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 ok..nå høres jeg kanskje grinete ut..men det går litt på noe jeg har sett andre klage om her..å faktisk svare på det folk ber om..her skriver jeg veldig tydelig at jeg leiter etter en strømforsying til rundt en 400 kr for jeg synes ikke at det er verdt 1000 spenn...så får jeg gode tips og går å sjekker..og hva ser jeg???? De ligger til mellom 700 og 1500 kr!!! ARGH!!..var det det jeg ba om? nei!!!..så hvorfor i HULESTE svarte dere da??..hrmph...fikk mange gode tips på vifte posten derimot..mye bra der!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå