Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst]hjelp, er dette et epilepsianfall?

vlomp

Anbefalte innlegg

hei! :)

jeg har hatt det helt greit, helt til sommerferien! da begynte jeg nemlig å sovne seint, og føkka bokstavelig talt opp den indre klokka mi helt i flere uker. derfor har jeg begynt å få noe jeg lurer på om er epilepsianfall. jeg har hatt epilepsi så lenge jeg kan huske, men dette er annerledes enn da jeg var tre-fire år. for ikke så lenge siden var jeg å spillte fotball på trampolinen hos en kompis av meg, og plutselig kjente jeg en slags stikkende følelse inni meg. det kom liksom fra hue mitt, og jeg ble ganske ør. etter hvert var det som om jeg gikk inn i en drøm, fordi mitt inni det poppet det plutselig opp masse minner i huet mitt. jeg begynnte også å lukte en ganske rar mettalisk lukt. reaksjonene mine ble også veldig mye treigere, jeg må liksom bare stoppe opp. det er en kjemperar følelse som er veldig vaskelig å forklare, men jeg ble kjempe ufokusert og forvirret. til slutt stoppet alle opp og lurte på om alt gikk bra. så jeg bare lurer på om dette er et anfall eller ikke, fordi jeg begynner å bli veldig engstelig på grunn av dette nå, og det har jo vært så lenge siden sist gang.

takk for alle svar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det kom liksom fra hue mitt, og jeg ble ganske ør. etter hvert var det som om jeg gikk inn i en drøm, fordi mitt inni det poppet det plutselig opp masse minner i huet mitt. jeg begynnte også å lukte en ganske rar mettalisk lukt. reaksjonene mine ble også veldig mye treigere, jeg må liksom bare stoppe opp. det er en kjemperar følelse som er veldig vaskelig å forklare, men jeg ble kjempe ufokusert og forvirret. til slutt stoppet alle opp og lurte på om alt gikk bra.

Hei.

Som en "kjent" epileptiker (deg), leses symptomene ut som et "petit-mal type" anfall aka. absence seizure.

[*]Metalisk lukt

[*]Forvirring

[*]diss -, u- orientert

[*]forandret nivå av bevisstheten

Vaio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

faktisk nei.. jeg vet det er et år siden jeg startet denne tråden og at nesten ingen kommer til å lese dette xD men det var bare en slags reaksjon som jeg får pga altfor mye stress D: geez.. visste ikke at jeg har hatt det så lenge :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...