tael Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) 'elloes. Skal ha meg ein ny PC no, og fundere på XFX GeForce 8800GTS 650M 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDTV/HDCP,650Mhz som skjermkort. Problemet er at, etter litt diskusjon med ein venn av meg, at ein Corsair Powersupply 550W Bulk ikkje er nok watt til å klare å kjøre kortet, då dette, ifølge han, er eit kravstort kort. Nokon forslag til annan strømforsyning? Eller er Corsair'en nok? Takkar og bukkar for all hjelp =) Endret 17. juli 2008 av tael Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Holler plenty, sitter selv med de samme hw som du referer til, og kortet er rimelig godt klokket,og det funker kjempe bra, men hvis du tenker på å kjøre Sli med tiden, holder den ikkje, da vil eg anbefale corsair 750 watteren eller bedre.. Edit: Skjekk denne linken, tast inn det du kommer til å bruke, åså Calculate-Voila.... http://educations.newegg.com/tool/psucalc/index.html Endret 17. juli 2008 av Azaziel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå