KeyanZa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hey begynte spille sim city 4 rush hour. alt går ok. byen vokser osv. men en ting får jeg ikke til. skoler... dem er plassert på bra plasser selv om jeg har 20 000 innbyggere er det kun 1- 2 stk som går på skolene mine, kanskje 50 stk å høyskoler osv.... noen som har noen tips? Alle de søylene som viser trafikk, utdanning, helse, eiendomsverdi osv. er grønn og nesten helt på fult..... Endret 17. juli 2008 av KeyanZa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har du bygget skolene nær bebyggelse? Er det en lett skolevei? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Har du bygget skolene nær bebyggelse? Er det en lett skolevei? ja skulle tro alt var perfekt. har buss stasjon og underground stasjon rett ved siden av Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hey begynte spille sim city 4 rush hour. alt går ok. byen vokser osv. men en ting får jeg ikke til. skoler... dem er plassert på bra plasser selv om jeg har 20 000 innbyggere er det kun 1- 2 stk som går på skolene mine, kanskje 50 stk å høyskoler osv.... noen som har noen tips? Alle de søylene som viser trafikk, utdanning, helse, eiendomsverdi osv. er grønn og nesten helt på fult..... heisann, sim city 4 rush er gøy når man får det til. Utdanning i byen din skal jo nesten gå av seg selv. har du husket på at alle får skolebusser og gode transport-veier der?. det du skal huske på når det gjeller utdanning så er det lurt å ha bibloteker og noe som påvirker kulturen. og får at du skal få et godt udanning miljø så få bedre jobber i byen ikke enkle jordbruk og lav industri arbeid. men det kan også henne at dine simer som lever i byen din er så unge at de ikke har fått så mange familie med barn ennå. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Gå til simtropolis.com og last ned network addon mod og les tutorials:) Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) ok skal gjøre det. er det andre mods jeg også bør skaffe meg? har kun sim city 4 og rush hour skaffe meg deluxe eller? Endret 18. juli 2008 av KeyanZa Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Deluxe er simcity+rush hour, så det blir ikke nødvendig.. Er jo drøssevis av plugins på simtropolis.com som nye bygninger osv.. Nok til å gjøre simcity til et fantastisk flott spill:) Forresten bør du passe på å laste ned de offisielle patchene of fixene fra den offisielle simcity4 sida. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 prøvde å laste ned fra simtropolis.com men ingen av dem virker.... kommer bare feil på siden... har vel tilfeldig vis ikke peiling på en annen plass jeg kan laste ned NAM fra? søker på nettet men kommer bare tilbake til simtropolis Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 prøvde å laste ned fra simtropolis.com men ingen av dem virker.... kommer bare feil på siden... har vel tilfeldig vis ikke peiling på en annen plass jeg kan laste ned NAM fra? søker på nettet men kommer bare tilbake til simtropolis Har du registrert deg der? Koster ingenting, og du får ikke lastet ned uten.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 prøvde å laste ned fra simtropolis.com men ingen av dem virker.... kommer bare feil på siden... har vel tilfeldig vis ikke peiling på en annen plass jeg kan laste ned NAM fra? søker på nettet men kommer bare tilbake til simtropolis Har du registrert deg der? Koster ingenting, og du får ikke lastet ned uten.. jepp er registrert, g logget inn. men uansett fant den på en annen plass. lasta den ned og instalerte den. men kan ikke si jeg har sett noe forskjell.... så regner med den ikke funka? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du har kanskje for mange skoler da eller noe. Det er mao bare å ødelegge de du ikke trenger slik at den ikke drar penger ut av kassa. Ellers kan du jo kanskje poste screenshot med sirkel rundt skolene du har plassert ut e.l. Lenke til kommentar
Ronaldi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 prøv denne siden http://www.sc4devotion.com/ simtropolis er dessverre ikke helt oppdatert lenger, da de som la ut mest flyttet litt ut. http://simcity.ea.com/update/index_update....mp;x=41&y=5 her finner du en oppdatering du bør laste ned. Plaser skoler alltid rett i nærheten av boliger, simere er skjent for og ikke like en lang vei til ting. Spesielt i begynnelsen av en by. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå