sttrons Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Bilde holder tittelen visnet, slik gikk det. Egen tolkning er at det er flere som starter et ekteskap og skiller seg, for de forholdet "visner vekk" slik som denne buketten. vil ha tilbake meldinger på hva som kunne vært gjort annerledes. redigering, crop, komposisjon, ja faktisk det meste Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Synes den ble fin nå ja, når du har lysnet den litt...godt motiv. RandiA Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Er enig med deg randi. har fått justert skjermen litt også nå, så bildene blir litt mer riktige å se på nå Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Syns det mangler litt farge og kontrast. I alle fall kontrast. Slik det er nå blir det bare noe rot som ligger der. Det er ikke tydelig nok at det er en visnet brudebukett. Ellers var idéen helt grei. Det er slik som skjer med tidens tann. Lenke til kommentar
Geir50 Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg liker bilde, og jeg syns fargene og kontrasten er det som skape en "slik gikk det"-stemning. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Syns det mangler litt farge og kontrast. I alle fall kontrast.Slik det er nå blir det bare noe rot som ligger der. Det er ikke tydelig nok at det er en visnet brudebukett. Bildet er for åpnen tolkning, kan være noe annet en en brude bukett vist en vil det.. mener at ting som en gang var friskt og fint, som f.eks et ekteskap, jobb, bil, blomster etc, kan visne en gang. fargene er mer vekke for å prøve å lage en litt dystert preg på den. ellers takk for kritikken Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Som sagt så synes jeg virkelig det er noe med det bildet som tiltaler meg. Det gir en sterk visuell effekt, og en stemning...det forgagne, det passerte, ...minner etc. Synes nesten det er stor kunst jeg, du var heldig med den der. Sjelden jeg reagerer så "sterkt" på bilder her.... RandiA Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Takker og bukker RandiA Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Slår meg med en gang at det er alt for mørkt. Fotografiet er egentlig veldig pent hvis det får den rette etterbehandlingen. Forslag: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Slår meg med en gang at det er alt for mørkt.Fotografiet er egentlig veldig pent hvis det får den rette etterbehandlingen. Forslag: Nei, det ble et helt annet bilde, og ga ingen stemning som det mørke. Ikke vellykket i det hele tatt...(men det er min mening)RandiA Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Slår meg med en gang at det er alt for mørkt. Fotografiet er egentlig veldig pent hvis det får den rette etterbehandlingen. bildet er fint som dette og. men syns det gir et feil "budskap" i forhold til det jeg la ut. ble liksom for lystigt. blir mer sånn som at : Forholdet gikk i dass, men har det like fint for det hvis n skjønner.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Nå har jeg hele tiden syntes at dette bildet mest av alt liknet på et forlatt fuglereir, så jeg har lurt litt på hvorfor det skulle være så mørkt. Men det er vel bare min ekstremt skakkjørte hjerne som er ute å kjøre igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå