John Abrahamsen Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Tror ikke han liker at jeg har lagt den ut , la den ut på ett annet forum også, og nå har jeg mailen full av spam fra mannen . Jeg gir nok ikke inn nei Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Han har vel såpass selvironi at han tåler å se en parodi av seg selv Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Tror ikke han liker at jeg har lagt den ut , la den ut på ett annet forum også, og nå har jeg mailen full av spam fra mannen . Jeg gir nok ikke inn nei WTF? For en idiot? Råbra parodi da Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det er mange som er bedre enn henne! For eksempel min dame 8) .. Og hun er ikke interessert i data, noe som er perfekt! Når jeg er med damen, tenker jeg ikke på data i det hele tatt, og det er deilig å ha en del av livet som ikke involverer data.. Men hun aksepterer selvfølgelig at jeg driver mye på med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Drømme jenta? Nei men hun var flott. Bedre enn mange andre :wink: Han dooden da. Give me a break. Virka jo som en retard og hadde nesten problemer med å prate Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Drømme jenta? Nei men hun var flott. Bedre enn mange andre :wink: Han dooden da. Give me a break. Virka jo som en retard og hadde nesten problemer med å prate 'hakke no' bedre å finne på vettu! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Rodney Renolds er jo kul dah! dere er bare misunnelige!! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå