Clown Zombie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hei og hå! Jeg skal ha 4GB minne i den nye maskinen min som skal kjøre Windows Vista 64 bit, men jeg lurer på hvordan det beste oppsettet vil være. Tenker da på for eksempel å kjøpe et sett med to brikker på 2GB, eller to sett med 1x2GB osv. Jeg har allerede liggende her hjemme et sett med disse brikkene Minnebrikker og tenkte jeg bare kunne bestille et sett til? Som sagt så er jeg usikker, og jeg har lest her på forumet at noen har hatt problemer med minneoppsett som lager problemer ved oppstart av pc og litt forskjellig På forhånd takk edit: typo Endret 19. juli 2008 av Archeus Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du kunne jo kjøpt et sett med 2x2 gig, så har du 6 gig Så får du brukt minnebrikkene du har liggene Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Du kunne jo kjøpt et sett med 2x2 gig, så har du 6 gig Så får du brukt minnebrikkene du har liggene Ikke dumt tenkt Men bør det ikke være samme type minne? Har ingen erfaring på dette området foreløpig. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 For å være ærlig hvet jeg ikke, men er ganske sikker på at du ikke trenger samme slags minne. Men vær OBS på at ikke alle minnebrikker passer sammen. Har en venn som prøvde å installere et ekstra par minnebrikker til pc'en sin, men dee var ikke kompatible med hverandre Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 For å være ærlig hvet jeg ikke, men er ganske sikker på at du ikke trenger samme slags minne. Men vær OBS på at ikke alle minnebrikker passer sammen. Har en venn som prøvde å installere et ekstra par minnebrikker til pc'en sin, men dee var ikke kompatible med hverandre ja akkurat hva jeg vil unngå Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Noen som kan komme med en anbefaling av noen brikker som kan passe sammen med de jeg linket til i første post? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er ingen garanti på om det vil fungere, og det avhenger også i aller høyeste grad av hovedkortet ditt, men om du kjøper et sett Crucial DDR2 BallistiX PC6400 4096MB CL4 Kit w/two BallistiX 2048MB's, E.P.P burde det da gå greit. Kan være lurt å ta en runde med google og navnet på hovedkortet samt mengde minne/minnebrikker. Kan være lurt å oppdatere til siste bios før du monterer brikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå