Erlendz Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvilket program er det best å bruke når jeg skal spille play station 2 på pcen? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 play station 2 delux emulator 2k2 exxxtreme Lenke til kommentar
FesteR Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvor finner jeg den nevnte ps2 emulatoren????? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 jeg har koblet ps2 en min til skjermkortet. Jeg skal spille gjennom maskina. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvor finner jeg info om den emulatoren... Google fant ikkenoe... ...kjøpte meg nettopp en hardwareemulator slik at jeg kan bruke Playstation joystick med rumblepack og hele greia på PC... så nå trenger jeg bare en software emulator fpr selve spillene Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Beklager men det finnes nok ikke. Kommer trolig aldri til å finnes heller, PS2 er vanskelig å emulere. Smør deg heller med tålmodighet og håp på en Xbox-emulator, det er mer sansynelig. Eller hvorfor ikke kjøpe seg en PS2? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvis man skulle emulere PS2, vil jeg anta at man ville trenge en veldig kraftig PC. Har ikke sett noen emulatorer. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 en playstation er vel ikke så veldig kraftig målt mot en ny pc... men jeg skjønner det kan være vanskelig og emulere lell... gidder ikke kjøpe playstation... hadde litt planer om og gjøre om stue-pcn til en slags ps2/xbox/gamcube/divx/mp3 sak... hadde blitt stas Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 På grunn av spesiell CPU-arktitektur ville det kreves en ganske kraftig PC for å emulere PS2, faktisk. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 hvis det er mulig og sammenligne... hvor kraftig er en PC2 prosessor i forhold til athlon xp eller p4? Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://www.pcsx2.net/ Andy Lenke til kommentar
tokr Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 fra read.me filen i nevnte emulator First of all pcsx2 don't run Ps2 games yet! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det finnes ikke PS2 emulatorer som kjører spill ennå. Det eneste de har fått til til nå er Mortal Kombat sitt loadingbilde. Emuene som er skapt til nå kjører bare demoer. For de som vil følge utviklingen innen for dette feltet anbefaler jeg http://www.ngemu.com og http://www.emufanatics.net Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har koblet ps2 til pcen via skjermkortet hvilket program skal jeg bruke til å spille via? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kan du koble PCns skjermkort opp til PS2? hvordan i all verden funker det? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 da må du ha tv-inn, gainward har det f.eks (har iallefall sett det på ett) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 det går greit å koble til, men hvilket program skal jeg bruke til å spille i? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hvis det er mulig og sammenligne... hvor kraftig er en PC2 prosessor i forhold til athlon xp eller p4? det er vel ikke mulig å sammenlikne, som nevnt på grunn av forskjellig type prosessorer... en PC-prosessor skal kunne gjøre hundre forskjellige ting, mens PS2 sin kan konsentrere seg om å kjøre det man dytter inn i den... skal man sammelikne så trenger du kanskje en PC-prosessor på, tja... 15 GHz? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hvis det er mulig og sammenligne... hvor kraftig er en PC2 prosessor i forhold til athlon xp eller p4? det er vel ikke mulig å sammenlikne, som nevnt på grunn av forskjellig type prosessorer... en PC-prosessor skal kunne gjøre hundre forskjellige ting, mens PS2 sin kan konsentrere seg om å kjøre det man dytter inn i den... skal man sammelikne så trenger du kanskje en PC-prosessor på, tja... 15 GHz? Du spøker nå?! Jeg vil heller estimere den tilsvarende klokkefrekvensen på PC til ca 1-1,2Ghz. Husk at PS2 faktisk har tre prosessorer! Regn med et godt skjermkort og "kravene" synker til 600Mhz. Hvis man snakker om å emulere en PS2 så blir saken annerledes På samme måte ville PS2 slitt som pokker med å emulere i386-arkitekturen, og hastigheten ville vel vært rundt en P75. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå