Daniella Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har lest tester,sett karakterer og batterikapasitet.Men er forsatt like forvirret og usikker. Apple har dårligere kamera men Nokia har bedre batteri. Forslag,meninger og erfaringer mottaes med stor takk! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dette var en sær sammenligningstråd. Skal du kjøpe en av de? Eller er du ute etter en diskusjon? Lenke til kommentar
Daniella Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Hehe..det var ikke meningen å være sær,men ja..ender på en av dem.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Da er tråden feilpostet, og skal flyttes hit. I det forumet jeg linker til finner du også en mal med etter hvordan man bør rette spørsmålet sitt. Lenke til kommentar
Daniella Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 ingen som har prøvd noen av dem? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har selv iPhone, og den anbefales på det sterkeste. Reviews og tester sier den ikke har MMS. Det er bullshit, du kan enkelt laste ned en MMS-applikasjon som heter SwirlyMMS. Det funker faktisk bedre en vanlig MMS, og er t.o.m prisbelønnet. Det unike med iPhone er alt av applikasjoner, programmer og spill du kan laste ned. Finner du ikke video-opptaker? Bekymre deg ikke. Last bare ned applikasjonen fra iphone installer, og vips så kan du ta opp video også. Det blir laget hundrevis av nye programmer vær eneste dag kun til iPhone. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mens du kan legge til så masse fint på iphone, følger faktisk alt med rett ut av esken med en e71:) Ser han over anbefaler SwirlyMMS. Jeg bare gjør deg oppmerksom på at da må du jailbreake telefonen først (og da ryker garantien ja). Lite utdrag fra deres side: "On Sep 16th, 2008 we announced the release of SwirlyMMS v1.2 for iPhone 3G and 2G with firmware 2.x! It is available for jailbroken iPhones via Cydia". Med nokia e71 får du alt rett i fanget. Ja, det virker faktisk. Iphone er veldig pen å se på (noe jeg synes e71 er og), men den har rett og slett for mange mangler. (Man kan ikke regne med at den vanlige forbruker vil jailbreake osv for å få en fungerende telefon). Er du opptatt av nytte: E71 Liker du designen til iphone, og klarer deg med manglede den har: Ja, prøv ut iphone. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 e71,aldrig i livet en iphone Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) iPhone er en pen telefon, den oser kvalitet. Men det er vanskelig å skrive sms og e-post på den blant annet på grunn av latterlig små taster på touch-skjermen (personlig skriver jeg raskere med vanlige tall-taster på andre telefoner), og den har en del irriterende "features". Har også sett mer enn en iPhone med knust skjerm. Er heller ikke spesielt ergonomisk å holde om du skal snakke med noen i mer enn et par minutter. På den lyse siden synes jeg nettleseren (Safari) fungerer bra og det er veldig enkelt å zoome inn og ut ved å dra to fingre over skjermen samtidig. Den har en del smarte funksjoner, men personlig hadde jeg nok gått for Nokia. Og mens Nokia har en uke DOA periode (blir det feil på telefonen innen en uke, får du en ny) så er den 4 minutter på en iPhone... 4 minutter fra sim-kortet blir satt inn, noe som må gjøres i butikken da den må være aktivisert før den tas med ut fra butikken. Det vil si, at om du merker en feil med telefonen akkurat i det du er gått ut av butikkdøra, så må den sendes på service og du er uten telefon i flere uker... selv om den er splitter ny. Og ikke kan du velge uten abonnement heller, så vidt jeg forstår. Du er låst til et rådyrt Netcom-abonnement. Er visst en måte å låse den opp på, lovlig, men det får ikke forhandlerne lov av Apple/Netcom å opplyse kunden om. Endret 19. oktober 2008 av Super8 Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå kan du faktisk velge hvilket netcomabonement du vil nå. Men totalprisen blir skyhøy uansett pga høy mb-pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå