McLuddis Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei Jeg har ofte problemer med at nettet er tregt, og en sjekk i hendelsesloggen fortalte meg følgende: TCP/IP har nådd sikkerhetsbegrensningen for antall samtidige TCP-tilkoblingsforsøk. Hendelses ID: 4226 Et googlesøk på dette forteller meg at Servicepack 2 innførte en begrensning på halvåpne tilkoblinger, fra 65000 til 10. Jeg vet ikke helt hva det har å si for meg, men jeg bruker altså en del nettprogrammer, så og si hele tiden; onlinespill, torrent, msn, firefox... Det jeg lurer på, er hva jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kjør inn denne fixen: http://www.lvllord.de/?lang=en&url=downloads Du kommer til å oppleve en helt ny verden etter du har åpnet limiten igjen! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Fikk opp virus advarsel deluxe her ^_^ Lenke til kommentar
Largie Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Shibiz: Lol, med hvilket virusprogram? Den modifiserte varianten av TCPIP.SYS er helt safe men du må godta å kjøre med denne modifiserte fila. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hehehe ... Jeg vet! Med Fsecure Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Problemet kan oppstå hvis du bruker Bittorrent. Da bør du prøve å sette ned innstillingen på maks antall connections eller kjøpe ny router. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja problemet kan oppstå pga torrent eller andre p2p-løsninger som lager mange halv-åpne koblinger. Men dette har absolutt ingenting med ruteren å gjøre! Regner med at Barbaren gir tilbakemelding om at nå er "trykket" løsnet Shibiz, kast ut ubrukelige FSecure og kjøre ESET NOD32 eller lignende, kan ikke stole på noe så paranoid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå