Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lite aktivitet for tida. Flytta over til fotballpuben? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skal noen gidde å se en kamp 16.00 i dag da? Vet virkelig ikke om noe er verdt en titt? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 skal muligens se Villa i dag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser at Cudicini er aktuell som ny Tottenham-keeper (Dagbladet: En av disse kan erstatte Tabbe-Gomes). Som Chelsea-supporter så ønsker jeg at mitt lag skal ha en best mulig andrekeeper, men det er vel ingen tvil om at Carlo er altfor god til å "råtne" på benken. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Som Spurs-supporter så takker jeg gladelig ja. Alltid kjekt å stjele en god spiller fra en rival Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Som Spurs-supporter så takker jeg gladelig ja. Alltid kjekt å stjele en god spiller fra en rival Det er vell den fantastiske keepertreneren til Tottenham som gjør at alle tabber seg ut! .. Haha! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vi ansatte ny keepertrener denne uken faktisk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Haha, ja, så det faktisk. Lykke til videre med Gomes Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Haha, ja, så det faktisk. Lykke til videre med Gomes På tide med ny iallefall... Nå er jeg spent på om den effekten kommer til å virke :O. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Haha, ja, så det faktisk. Lykke til videre med Gomes På tide med ny iallefall... Nå er jeg spent på om den effekten kommer til å virke :O. På tide med ny hva? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Everton - Aston Villa: For en avslutning av kampen. Lescott scorte på overtid før Young ga Villa seieren med en supergoal 12 sekunder før slutt. 2-3 endte det. Sjukt. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Haha, det var herlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Haha, så typisk. Jeg slår av TV'en fem minutter før slutt, og så skjer dette! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis det som ble nevnt lenger opp i tråden var ment slik: "på tide med ny keeper" så tror jeg at man har lest mer i media om Gomes, enn å faktisk ha sett ham spille. Han var veldig god i starten, spesielt med tanke på at han ikke spilte med samme firer foran seg i gud vet hvor mange kamper, i en ny liga. Så var han uheldig og pådro seg en ribbeinsskade og hjernerystelse og etter det kom det et par shaky opptredener ispedt en tabbe. Og det vet media i England å koke suppe på, og norske aviser med nettavisen, dagbladet og canal plus sitt gooner fylte studio følger glatt etter. Men det er ikke meg imot, jeg tror vi har en god keeper som kommer til å bevise at mange har tatt feil om ham. PS: Han har nå holdt nullen i 4 av de siste 5, senest i dag mot West Ham der han hadde noen helt fantastiske reddninger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Han var helt fantastisk i dag, veldig imponerende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mye av det som gjelder for å bli en god keeper/spiller er mental styrke og selvtillit. Det vil nok Gomes få mer av nå, og det virker som den nye keepertreneren har gjort en god jobb så langt. Så ikke kampen, men hørte at han var superb i går kveld. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvis Tottenham får dette laget til å fungere nå, så kan de virkelig utfordre topp fem innen et år eller to. -------------------------Gomes-------------------------- ---Corluka-------King---------Woodgate-------Bale--- ------Dos Santos------Modric--------Jenas------------ --------------------------Arshavin----------------------- ------------------Bent-----------Pavlutsjenko---------- Formasjonen blir sikkert ikke slik, men de kan også spe på med spillere som Lennon, Hutton, Dawson, O'Hara og Huddelstone EDIT: I farten glemte jeg selvsagt Bentley. Fantastisk spiller. Zokora er ikke spesielt bra i mine øyne, men burde jo stå på listen over de spillerne de kan spe på med Du har jo 0, altså NULL peiling på Fotball!! Hvordan kan du ha en midtbane med Dos Santos, Modric, Jenas og Arshavin? Denne ville blitt knust av alle midtbaner i hele premierleague. Man kan ikke stille med 4 offensive midtbanespillere. Alle lag har et såkalt "anker" eller en defensiv midtbanespiller som er en rolle du burde lære deg å kjenne. Med din logikk ville jo Premier Leagues beste midtbane sett noe ut som dette: Ronaldo - Lampard - Gerrard - Deco Alle med litt fornuft skjønner at man må ha inn et defensivt anker som en av 4 eller 5 på midtbanen. Slik fungerer ALLE lag. Du stiller nå i klassen med lillesøstra mi på 5 år som spør hvorfor keeperen kan ta ballen med hendene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Full runde i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kjakan, Capello prøver å få Lampard og Gerrard til å fungere sentralt. Med din logikk har ikke Capello peiling på fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå