Gå til innhold

Premier League 2008/2009 - IKKE "VGLIVE" I ÅR HELLER!

GBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Studiomakker og tidligere target-man Dion Dublin følger opp:

- Jeg tror ikke en britisk spiller ville gått ned så lett (som Palacios, journ )."

Kommentarar som det der er så idiotiske. Det finnast mange eksempel på britiske spelarar som kastar seg, og du finn det i kvar einaste PL-runde. Til og med to av dei store engelske ikona (Gerrard og Rooney) har filma, og kjem heilt sikkert til å gjer det igjen.

Lenke til kommentar

- Jeg tror ikke en britisk spiller ville gått ned så lett (som Palacios, journ )."

Kommentarar som det der er så idiotiske. Det finnast mange eksempel på britiske spelarar som kastar seg, og du finn det i kvar einaste PL-runde. Til og med to av dei store engelske ikona (Gerrard og Rooney) har filma, og kjem heilt sikkert til å gjer det igjen.

Korrekt. Er vel ikke for uten grunn at Gerrard blir kalt for "Divemaster"

Lenke til kommentar

Gerrard har hatt noen diver han også, ja, men svært få. Og de fleste av dem er i England-drakta. Og det er greit nok, det vet vi og det har jeg ingen problemer med å innrømme. Men det blåses ekstremt opp av rivalene som vil ha det til at Gerrard er en Ronaldo. Og de YouTube-videoene som er satt sammen, er ganske så dårlige når halvparten av situasjonene i videoene langt ifra er diving. Da vitner det om at Gerrard har få diver, ettersom motstanderne må ta med ikke-dives for å få en slik video lang nok.

Lenke til kommentar
Gerrard har hatt noen diver han også, ja, men svært få. Og de fleste av dem er i England-drakta. Og det er greit nok, det vet vi og det har jeg ingen problemer med å innrømme. Men det blåses ekstremt opp av rivalene som vil ha det til at Gerrard er en Ronaldo. Og de YouTube-videoene som er satt sammen, er ganske så dårlige når halvparten av situasjonene i videoene langt ifra er diving. Da vitner det om at Gerrard har få diver, ettersom motstanderne må ta med ikke-dives for å få en slik video lang nok.

På samme måte som at Ronaldo blir anklaget for å dive i hver situasjon. Bare hopper før han blir taklet er det dive.

Største andelen spillere i PL er Britisk. Den største andelen divere er helt klinkende klart utenlandske spillere.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...