Prinz Poldi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ingen tvil om at John Carew er populær i Aston Villa (with lyrics ) Hehe, hvis jeg hadde vært sønnen hans, hadde jeg nok vært passe flau. Men du ser iallefall at han er en ekte supporter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Carew scorer igjen. Fint mål selv om det var fra fem meter. Håper han er i scoringsform når vi skal møte Skottland og Nederland om to ukers tid! :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Lurer virkelig på hvorfor Spurs starter med Modric, Bent og dos Santos på benken i en kamp de må vinne. Og samtidig starter med Pavluchenko (?) som enslig spiss i en 4-5-1. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Lurer på hvor lenge Ramos får sitte som spurs manager med de resultatene de har nå om dagen Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg syns de burde beholde han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det gjør jeg også, han viste jo i Sevilla at han kan vinne pokaler. Men nå er det jo sånn at det er resultater som gjør om de fleste får beholde jobben og så langt i år så vil jeg påstå at han sitter relavtivt utrykt i stolen sin. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 City gjør meg kvalmere enn noensinne, trodde ikke det skulle gå ann. Forbanna råtne lille drittklubb. Hater klubber som blir tatt over av rike milliardærer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er faktisk hakket bedre å bli tatt over av milliardærer enn folk som tror dem er milliardærer! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Herlig Wigan, herlig! Deilig å se de nyrike tape. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 City røk vel også ut av Liga Cupen? Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 "Studiomakker og tidligere target-man Dion Dublin følger opp: - Jeg tror ikke en britisk spiller ville gått ned så lett (som Palacios, journ )." Kommentarar som det der er så idiotiske. Det finnast mange eksempel på britiske spelarar som kastar seg, og du finn det i kvar einaste PL-runde. Til og med to av dei store engelske ikona (Gerrard og Rooney) har filma, og kjem heilt sikkert til å gjer det igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 City røk vel også ut av Liga Cupen? Eller husker jeg feil? Ja, de tapte mot Brighton. Håper at Robinho etter hvert begynner å angre på at han kom til klubben. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 "Studiomakker og tidligere target-man Dion Dublin følger opp: - Jeg tror ikke en britisk spiller ville gått ned så lett (som Palacios, journ )." Kommentarar som det der er så idiotiske. Det finnast mange eksempel på britiske spelarar som kastar seg, og du finn det i kvar einaste PL-runde. Til og med to av dei store engelske ikona (Gerrard og Rooney) har filma, og kjem heilt sikkert til å gjer det igjen. Korrekt. Er vel ikke for uten grunn at Gerrard blir kalt for "Divemaster" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Og det er vel heller ikke uten grunn at de aller fleste aldri har hørt Gerrard bli kalt det. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehe, ja. Aldri hørt "Divemaster" nei. Men "hypocrite" har jeg hørt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gerrard har hatt noen diver han også, ja, men svært få. Og de fleste av dem er i England-drakta. Og det er greit nok, det vet vi og det har jeg ingen problemer med å innrømme. Men det blåses ekstremt opp av rivalene som vil ha det til at Gerrard er en Ronaldo. Og de YouTube-videoene som er satt sammen, er ganske så dårlige når halvparten av situasjonene i videoene langt ifra er diving. Da vitner det om at Gerrard har få diver, ettersom motstanderne må ta med ikke-dives for å få en slik video lang nok. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Gerrard har hatt noen diver han også, ja, men svært få. Og de fleste av dem er i England-drakta. Og det er greit nok, det vet vi og det har jeg ingen problemer med å innrømme. Men det blåses ekstremt opp av rivalene som vil ha det til at Gerrard er en Ronaldo. Og de YouTube-videoene som er satt sammen, er ganske så dårlige når halvparten av situasjonene i videoene langt ifra er diving. Da vitner det om at Gerrard har få diver, ettersom motstanderne må ta med ikke-dives for å få en slik video lang nok. På samme måte som at Ronaldo blir anklaget for å dive i hver situasjon. Bare hopper før han blir taklet er det dive. "Studiomakker og tidligere target-man Dion Dublin følger opp: - Jeg tror ikke en britisk spiller ville gått ned så lett (som Palacios, journ )." Kommentarar som det der er så idiotiske. Det finnast mange eksempel på britiske spelarar som kastar seg, og du finn det i kvar einaste PL-runde. Til og med to av dei store engelske ikona (Gerrard og Rooney) har filma, og kjem heilt sikkert til å gjer det igjen. Største andelen spillere i PL er Britisk. Den største andelen divere er helt klinkende klart utenlandske spillere. Endret 30. september 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 På samme måte som at Ronaldo blir anklaget for å dive i hver situasjon. Bare hopper før han blir taklet er det dive. Og det er jo også bare dumt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 På samme måte som at Ronaldo blir anklaget for å dive i hver situasjon. Bare hopper før han blir taklet er det dive. Og det er jo også bare dumt. Ja var bare en generell kommentar Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537530 Hvem hadde satt penger på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå