Treblad Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kanskje det. Poenget mitt er bare at også Chelsea - etter all sannsynlighet - hadde "tålt" å spille uten 7 A-lagsspillere mot Newcastle i én omgang. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nå skal det vel sies at stort sett de fleste slo newcastle i fjor og med dårligere spillere enn det United og chelsea har på benken. Selv med 7 "førstelags-spillere" ute så skal både benken til United og chelsea klare å hamle opp med de fleste lagene i PL, liverpool og arsenal er det vel litt verre med for å si det sånn... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Om, at, hvis, antagelig...... veldig mye synsing her nå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Må få lov til å si at jeg har litt sansen for eieren til newcaste, Mike Ashley. Sitter i newcastle trøye blant fansen osv, likanes kar, øl kan han drikke også Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Meget sterk kamp av Arsenal idag hvertfall. Stort sett bare ett lag på banen hele kampen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 newcastle kom jo litt bedre med i en bitte liten periode i andre omgangen, men eller så var det jo stort sett en god Given som forhindret en mye større seier til gunners. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hakke peiling om hvor jeg skal spørre om dette men er det noen her som vet hvilket lag i PL som ble stiftet først? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det er Stoke. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ok , takk for svar. Ser ut som det kan være de.. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hvis Tottenham får dette laget til å fungere nå, så kan de virkelig utfordre topp fem innen et år eller to. -------------------------Gomes-------------------------- ---Corluka-------King---------Woodgate-------Bale--- ------Dos Santos------Modric--------Jenas------------ --------------------------Arshavin----------------------- ------------------Bent-----------Pavlutsjenko---------- Formasjonen blir sikkert ikke slik, men de kan også spe på med spillere som Lennon, Hutton, Dawson, O'Hara og Huddelstone EDIT: I farten glemte jeg selvsagt Bentley. Fantastisk spiller. Zokora er ikke spesielt bra i mine øyne, men burde jo stå på listen over de spillerne de kan spe på med Endret 1. september 2008 av GBD Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Og du glemmer den viktigste og kanskje PL's beste midtbane anker Zokora? Samt Bentley? Arshavin tror jeg Spurs bare kan glemme. Endret 1. september 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Og du glemmer den viktigste og kanskje PL's beste midtbane anker Zokora? PL's beste midtbane anker er Zokora? Mascherano er jo et lysår bedre. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg sa kanskje... Det betyr ikke at han er det, men at han er en av de. Tror nok ikke midtbanen med Modric som midtbane anker hadde vært noen god idé. Er enig i at Mache er bedre, det er jeg. Det beviste han i både OL og mot Villa. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 City sin midtbane og angrep begynner også å bli ganske solid... Kompany Johnson - Elano Robinho - Jô - W-Phillips ? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Alle sitter og skriver at Robinho vraket Chelsea til fordel for City (blant annet Dagbladet), men stemmer det egentlig? Det hadde jo vært mye mer logisk dersom City var hans siste utvei, og at Real aldri aksepterte noe bud fra Chelsea. For hvis han hadde fått tilbud av Chelsea, er det jo klart han hadde valgt dem? Tenker da på at de har en brasiliansk trener, masse portugisisktalende spillere og så videre, mens City er bare City. Uansett er det ganske vannvittig at han dro dit, og for den summen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 WTF, Robinho til city? Hva er greia med det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Real Madrid godtok ikke Chelseas bud. Jeg for min del synes det er like greit. Å betale 300+ millioner for Robinho er et sjansespill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nye takeoverrykter rundt Newcastle... Anil Ambani og hans Reliance group... til informasjon er Anil Ambani verdens 6. rikeste mann med 42 milliarder dollar i formue, mens Abromovich er verdens 15. rikeste mann med en formue på 23,5 milliarder dollar. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Må få lov til å si at jeg har litt sansen for eieren til newcaste, Mike Ashley. Sitter i newcastle trøye blant fansen osv, likanes kar, øl kan han drikke også Han er også en useriøs tulling uten erfaring ser det ut som. Jeg hadde ikke ønsket en sånn eier for å si det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå