Gå til innhold

Premier League 2008/2009 - IKKE "VGLIVE" I ÅR HELLER!

GBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det vel sies at stort sett de fleste slo newcastle i fjor og med dårligere spillere enn det United og chelsea har på benken.

Selv med 7 "førstelags-spillere" ute så skal både benken til United og chelsea klare å hamle opp med de fleste lagene i PL, liverpool og arsenal er det vel litt verre med for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Hvis Tottenham får dette laget til å fungere nå, så kan de virkelig utfordre topp fem innen et år eller to.

-------------------------Gomes--------------------------

---Corluka-------King---------Woodgate-------Bale---

------Dos Santos------Modric--------Jenas------------

--------------------------Arshavin-----------------------

------------------Bent-----------Pavlutsjenko----------

Formasjonen blir sikkert ikke slik, men de kan også spe på med spillere som Lennon, Hutton, Dawson, O'Hara og Huddelstone

EDIT: I farten glemte jeg selvsagt Bentley. Fantastisk spiller. Zokora er ikke spesielt bra i mine øyne, men burde jo stå på listen over de spillerne de kan spe på med

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Alle sitter og skriver at Robinho vraket Chelsea til fordel for City (blant annet Dagbladet), men stemmer det egentlig? Det hadde jo vært mye mer logisk dersom City var hans siste utvei, og at Real aldri aksepterte noe bud fra Chelsea. For hvis han hadde fått tilbud av Chelsea, er det jo klart han hadde valgt dem? Tenker da på at de har en brasiliansk trener, masse portugisisktalende spillere og så videre, mens City er bare City. Uansett er det ganske vannvittig at han dro dit, og for den summen.

Lenke til kommentar
Må få lov til å si at jeg har litt sansen for eieren til newcaste, Mike Ashley. Sitter i newcastle trøye blant fansen osv, likanes kar, øl kan han drikke også :D

Han er også en useriøs tulling uten erfaring ser det ut som. Jeg hadde ikke ønsket en sånn eier for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...