Gå til innhold

Premier League 2008/2009 - IKKE "VGLIVE" I ÅR HELLER!

GBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette fortjente Fulham. De har vert uheldige før.

Kan vi konkludere sesongen så langt med at vi og Arsenal mangler noen av sine beste spillere mens Chelsea og Liverpool ikke gjør det?

Svarer Limbeck her, jeg.

Selvfølgelig kan vi ikke det. Chelsea hadde Essien, Kalou, Drogba og Shevchenko ute i første kamp. Forskjellen er at Chelsea har den beste stallen. Uniteds er soleklart oppskrytt, noe du så i kampen mot Newcastle. Possebon og en annen brasilianer inn når man skal jakte 3 poeng på slutten? Skremmende.

Lenke til kommentar

Kan vi konkludere sesongen så langt med at vi og Arsenal mangler noen av sine beste spillere mens Chelsea og Liverpool ikke gjør det?

Uniteds er soleklart oppskrytt

Pisspreik. PL-mestre to år på rad og regjerende CL-mester. Oppskrytt?

United har Ronaldo, Hargreaves, Park og Saha ute med skade. Nani er suspendert og Tevez måtte til Argentina pga. familiære årsaker. Hadde f.eks Liverpool mistet Gerrard, Torres og Carragher av diverse årsaker, nekter jeg å tro at de hadde briljert.

Lenke til kommentar

Svarer Limbeck her, jeg.

Selvfølgelig kan vi ikke det. Chelsea hadde Essien, Kalou, Drogba og Shevchenko ute i første kamp. Forskjellen er at Chelsea har den beste stallen. Uniteds er soleklart oppskrytt, noe du så i kampen mot Newcastle. Possebon og en annen brasilianer inn når man skal jakte 3 poeng på slutten? Skremmende.

Ja to benkeslitere og en midtbanemann som dere har hva, 15 av? United hadde 7 A-spillere ute i 2.omgang mot Newcastle, fortell meg at Chelsea hadde tålt dette slik at jeg kan konkludere med at du bare er uviten. Uansett kjipt for dere å tape en CL-finale mot et oppskrytt lag da, surt.

Lenke til kommentar

Svarer Limbeck her, jeg.

Ja to benkeslitere og en midtbanemann som dere har hva, 15 av? United hadde 7 A-spillere ute i 2.omgang mot Newcastle, fortell meg at Chelsea hadde tålt dette slik at jeg kan konkludere med at du bare er uviten. Uansett kjipt for dere å tape en CL-finale mot et oppskrytt lag da, surt.

Siden du tydeligvis sliter med å forstå hva jeg mener, så skal jeg prøve å forklare deg det en gang til. Limbeck påstod at Chelsea ikke manglet noen av sine beste spillere, mens United og Arsenal gjorde det. Det er feil, da vi manglet både Essien, Shevchenko, Drogba og Kalou i første kampen. Og, ja, stallen til United er oppskrytt til sammenligning med Chelseas, som er bedre. Og nei, vi har ikke 15 midtbanespillere.

Også trekker du inn Champions League-finalen, hvilket viser at du er usaklig. Bra innlegg!

Lenke til kommentar

Svarer Limbeck her, jeg.

Siden du tydeligvis sliter med å forstå hva jeg mener, så skal jeg prøve å forklare deg det en gang til. Limbeck påstod at Chelsea ikke manglet noen av sine beste spillere, mens United og Arsenal gjorde det. Det er feil, da vi manglet både Essien, Shevchenko, Drogba og Kalou i første kampen. Og, ja, stallen til United er oppskrytt til sammenligning med Chelseas, som er bedre. Og nei, vi har ikke 15 midtbanespillere.

Også trekker du inn Champions League-finalen, hvilket viser at du er usaklig. Bra innlegg!

Noe man så i kampen mot Newcastle, der vi hadde de nevnte 7 ute? Å i den første kampen av sesongen, der det ofte ikke stemmer helt uansett? Jeg kan ikke se at det var en svakhet, heller en styrke at vi har slike unggutter å sette inn når laget sliter med store skader.

Jeg trekker inn CL-finalen som en slengbemerkning på det at du sier at laget som vant både PL og CL sin stall er oppskrytt. Å Argumenteringen din står vel heller ikke akkurat til 20 i stil :)

Lenke til kommentar

Alle lag har unggutter å sette inn, så det er langt i fra noen styrke. Når man kjemper om gull i Premier League er det i alle fall ikke noen styrke. De ungguttene som kom inn gjorde ingen forskjell.

Uniteds stall er oppskrytt sammenlignet med Chelseas, noe jeg gjerne burde presisert tidligerere. Har hatt så utrolig mange diskusjoner om de to forskjellige lagenes stall. Etter min mening er det ingen tvil at Chelsea har best dekning, noe som er en av grunnene til at vi tar Premier League-trofeet denne sesogenn.

Lenke til kommentar
Alle lag har unggutter å sette inn, så det er langt i fra noen styrke. Når man kjemper om gull i Premier League er det i alle fall ikke noen styrke. De ungguttene som kom inn gjorde ingen forskjell.

Uniteds stall er oppskrytt sammenlignet med Chelseas, noe jeg gjerne burde presisert tidligerere. Har hatt så utrolig mange diskusjoner om de to forskjellige lagenes stall. Etter min mening er det ingen tvil at Chelsea har best dekning, noe som er en av grunnene til at vi tar Premier League-trofeet denne sesogenn.

Skal bare mangle da. Vi må betale for spillerene våre av intekten vår. At Chelsea ikke har vunnet de siste åra er veldig svakt.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Setter du spiller mot spiller så klarer ikke jeg se at Chelsea er så enormt mye bedre. Å Chelsea har langt fra noe stor stall. Jeg klarer hvertfall ikke se at stallen til united er "oppskrytt", har forøvrig knapt hørt skryt av stallen til United i år. Vi får alltid kritikk før ligastart pga av shoppingen vår.

Å det med unggutter, vi satt inn to debutanter i Premier League. Begge gjorde sakene sine godt. Jeg ser på det som en styrke.

Lenke til kommentar
United hadde 7 A-spillere ute i 2.omgang mot Newcastle, fortell meg at Chelsea hadde tålt dette slik at jeg kan konkludere med at du bare er uviten.

Tja, Chelsea klarte i hvert fall å slå Newcastle i fjor med følgende lag:

Henrique Hilario, Juliano Belletti, Alex, Tal Ben-Haim, Wayne Bridge, Michael Essien, John Mikel Obi, Michael Ballack, Shaun Wright-Phillips, Joe Cole, Salomon Kalou.

Rimelig mange A-lagsspillere ute her også.

Lenke til kommentar
United hadde 7 A-spillere ute i 2.omgang mot Newcastle, fortell meg at Chelsea hadde tålt dette slik at jeg kan konkludere med at du bare er uviten.

Henrique Hilario, Juliano Belletti, Alex, Tal Ben-Haim, Wayne Bridge, Michael Essien, John Mikel Obi, Michael Ballack, Shaun Wright-Phillips, Joe Cole, Salomon Kalou.

Hva snakker du om nå? United slo vel Newcastle betraktelig ifjor, men det var en helt annen kamp. Kan ikke sammenligne en kamp mot en annen, det vet vel alle. Forøvrig var vel ikke akkurat Newcastle anno 2007/2008 noe man hoppet i taket over. Å vi banket Arsenal med B-laget, også det en helt annen kamp.

Lenke til kommentar

Dette var i fjor, da var Newcastle nedrykkskandidat. I år skal man ikke se bort ifra at de kan være noe nærmere toppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...