genser Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Denne tråden funker ikke. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Funker fint for meg. Hva er det som er problemet da? Du kan jo ta en prat med en moderator hvis tråden er ødelagt. Er det hurtigsvar knappen som ikke funker, eller hva? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg vil tro at formålet med denne tråden var at tilhengerne til de fire store (mest liv blant Pool- og MUFC-supportere så vidt jeg ser) skulle diskutere kamper som ikke var relatert til eget lag i denne tråden, i stedet for å løpe til "motstanderens tråd" og skape dårlig stemning der. Dette er uten tvil den minst brukte PL-tråden, men likevel den som virker mest generell og er sticky. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Rart at selve PL-tråden blir brukt så lite.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) jeg er Rovers-supporter og da henger jeg heller på www.brscn.com Endret 7. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Rart at selve PL-tråden blir brukt så lite.. Er ikke så veldig rart da. Vi har jo fotballpuben for slik snakk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Rart at selve PL-tråden blir brukt så lite.. Er ikke så veldig rart da. Vi har jo fotballpuben for slik snakk. Sant nok. Mange som velger den tråden for å snakke vglive Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Denne tråden blir bare brukt når det er noen som føler for å si at den ikke blir brukt. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skal bli spennende å følge Wolverhampton i Premier League! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Skal bli spennende å følge Wolverhampton i Premier League! Blir mer spennende å følge Burnley. Wolves pleier jo å være der annet hvert år, så blir ikke så spennende å følge dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå