Elanee Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg kjøpte tidlig i juni 2x xfx gtx 280XXX som jeg installerte i min pc der korta bare var et problem ..korta slo seg av uten grunn ikke av temp problem, aner ikke hvorfor og crasha spill som crysis hele tiden ... prøvde alle drivere etc uten at det hjalp ... snakket med buttikken og de gikk med på at jeg fikk sende de tilbake på garanti ... da hadde bestilt ny pc utenom skjermkorta sendte jeg en mail til buttikken og sa jeg skulle bare teste korta i den nye pcen og sjekke for min del om de funket der ...det gjorde de mot alle forhåpninger men lykkerusen varte ikke lenge ... etter ca 30 min i crysis låste pcen seg ikke noe artifact eller noen ting som skulle tyde på temperatur problemer bare bomm stopp så jeg måtte manuelt restarte pcen .... da jeg startet opp var det stiper over boot logoen noe jeg har erfart ofter i sammenheng med at skjermkortet delvis ikke funker eller er helt gåent ... var 3d akseleratoren på mitt 7 år gamle ati 9800 pro dette hende sist. men at noe lignende skulle hende med helt nye kort kan jeg ikke fatte, et helt nytt kort skal ikke bare dø sånn helt uten videre. og det enda rarere var at det bare var det ene kortet som ikke funker ... kan boote opp med det andre uten problemer. lurte på om noen som aner hva som forutsaket at kortet døde ? jeg vet at korta er klokket en del og var ekstremt ustabile i den andre pcen som har et p5n32-e sli kort, men med 790i ultra sli kortet mitt fra xfx funka de bra til skjermkortet tok kvelden eller om noen andre som har applevd at disse korta oppererer ustabilt på sin klock? jeg klokka ned korta littegrann på p5n kortetet mitt og greide å kjøre de stabil men jeg synest det var litt kjipt å betale 5000 for overklokket versjon fra frabrikk som ikke funket. sendte mail til butikken i dag at jeg helst ikke vil ha nye kort av disse at jeg heller kunne tenke meg standar versjonene som forhåpenligvis funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå