omr Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har "behov" for et nytt hovedkort til mitt oppsett. Bruker en del gamle deler som en AM2 X2 6000 cpu og to eldre ATI 2600XT-skjermkort. Også ønskelig med RAID-funksjon på dette, OG at det støtter AM2+ når lysten melder seg. Ellers det vanlige som FireWire, plenty USB 2.0 kontakter etc. Og selvsagt at det har CrossfireX med støtte for to (eller flere) skjermkort. Er det noen som har kjøpt eller har anbefalinger til et nytt HK? Jeg har stort sett holdt meg til ASUS, men er ikke merkefrik på noen måte! (Bortsett fra ATI/AMD da..) Lenke til kommentar
SVD Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=89410 fint hovedkort med plass til opptil fire skjermkort i crossfire og AM2+ socket, mye for pengene og. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 K9A2 Platinum V2 er en litt ribba versjon av K9A2 Platinum som støtter 2 SAS-disker og har + 2 eSATA-porter. Kortet har også fått bios-oppdateringene de etterlyser for å vinne testen her Lenke til kommentar
omr Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Takker så mye for hjelpen, skal gi en tilbakemelding så snart det er i boks og oppe og går. Lenke til kommentar
omr Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Bumper tråden min litt, er det noen som har nye hovedkort å komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå