fcuk_IT Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Feirer nyanskaffet 28mm f/2.8 - gravøl for 18-200mm VR EDIT: Speilvendt - kanskje ikke så rart for dere som ikke har vært her Endret 17. juli 2008 av fcuk_IT Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dæven så rar den ser ut speilvendt. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Stilig bilde, hva med å speilvenne det igjen? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det samme tenkte jeg, så jeg kontra-speilveindet den i GIMP, da ble jeg litt mer fortrolig med det. Med mindre det er et veldig viktig poeng at det skal være speilvendt anbefaler jeg at du brøver å vende det tilbake. Ellers er det et fint bilde av et fint kamera med et objektiv som jeg får ut i fra at er fint og som jeg gjerne skulle hatt Har sansen for at det er såpass lite farger, det passer fint. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Det samme tenkte jeg, så jeg kontra-speilveindet den i GIMP, da ble jeg litt mer fortrolig med det. Med mindre det er et veldig viktig poeng at det skal være speilvendt anbefaler jeg at du brøver å vende det tilbake. Ellers er det et fint bilde av et fint kamera med et objektiv som jeg får ut i fra at er fint og som jeg gjerne skulle hatt Har sansen for at det er såpass lite farger, det passer fint. Enig med dere, speilvendt funket bestest Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Herlig objektiv Savner mer vidvinkel, jeg da, så det kommer sikkert noe videre i hus. Og forøvrig savner jeg noe mer tele. 105mm, kanskje...veldig dyr den, da... Siden det er en BK får jeg si litt om bildet også Enkelt og fint. Tror jeg ville klonet bort listen eller hva det er, bak kamera. Hadde lyset vært litt mer kontrollert kunne det funket som et produktbilde. Enkelt og fint, men litt pirk. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 105/2,5 er ikke dyr. Det fungerer jo helt normalt på en D300. Dvs all funksjonalitet er bevart, i motsetning til hos meg der jeg må måle lys på nedblending, eller D40 der man må gjette seg frem til eksponeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå