DHM Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Ja, jeg har en kjempe spennende tittel. Var ute i hagen og prøvde meg frem med mitt nye Sigma 18-50mm 2.8 EX DC, og kom frem til disse resultatene. All kritikk eller ros taes imot med takk Endret 17. juli 2008 av DHM Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Myk og fin bokeh Men jeg synes at de to første bildene ble litt semi-kjedelige selv om de er ellers bra utført. Det var den med humla som fanga oppmerksomheten min mest, men den var til gjengjeld veldig kul! Endret 18. juli 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
DHM Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Takker for tilbakemelding ! Den humla satt ikke lengre enn maks 1 sek på hver blomst, så var en liten utfordring i seg selv å skulle ta bilde av den Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nei, kjenner til det. Har prøvd meg på humlebilder selv, det er ganske vanskelig og gøy. Særlig når man fokuserer manuelt med en håndholdt 300 f/5.6 uten VR og nærgrense på en meter Lenke til kommentar
DHM Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Kan jeg tenke meg ! Skal kjøpe meg en grei tele neste måned, så det blir nok litt testing av den rundt forbi også Endret 19. juli 2008 av DHM Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 En'ern er flott komponert. Spennende lys også! DoF er ganske tynt, og jeg tror bildet hadde blitt bedre om du sto lett mer "over" blomsten, for kurvene i kronbladene nederst kommer ikke til sin rett pga skarphetsplanet. For all del - tommel i været!! Men jeg skal jo gi litt kritikk også, ikke bare nesegrus beundring Lenke til kommentar
DHM Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Takker for fine ord, jp ! Kunne nok brukt mindre blender ja, men hadde ikke stativet med meg og var i skumringen og ville ikke opp i iso ;o Kan prøve igjen en annen gang med mindre blender, det er jo bare rett på utsida her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå