Gå til innhold

Tidenes mest avanserte ødeleggelses fysikk?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ødeleggelser som får stor innvirkning på taktikk og spillestil er noe som burde vært vanlig i spill for lenge siden. Gleder meg til jeg kan velte en bygning over en taks, sprenge hull i veggene for å komme bak en fiendtlig stilling, osv. Realistisk fysikk kan bli en stor revolusjon i hvordan vi spiller og gjør brettene mye mer variert i og med at de kan se veldig forskjellige ut fra gang til gang og etter hvor leng tid som er gått/hvor mange bygninger/biler/broer etc som er sprengt.

Endret av southparkman
Lenke til kommentar

Hvis de legger inn ødeleggende miljø som har en mening så kan det blir stilig, og ikke bare et par bygninger her og der. Det må også være mulig å ødelegge alt i spillet, altså det skal ikke være en tykk betongmur som ikke kan bli sprengt.

 

Noe jeg kom på, det hadde vært morsomt om noen lagde en by man kunne ødelegge, med skyskrapere man kunne gå inni og bare sprenge ting. Hadde vært et ekstremt krevende spill, men det går fint. Håper noen lager en slik sandkasse man kan leke seg i.

 

Gleder meg til det kommer på PC, håper ikke at man mister fokuset på å ødelegge ting i midten av spillet, og at det bare blir et vanlig FPS.

Lenke til kommentar

Jeg håper bare denne ødeleggelsen vil være dynamisk og ikke en fake slik som i Battlefield: Bad Company. Også synes jeg heller ikke at en bygning skal være laget av en serie "plater" som bare mister sine holdepunkter når de blir sprengt, slik Crysis gjorde.

 

Men det ville vært morsomt om en kunne ha sprengt vekk deler av en skorstein slik at den falt over på en bygning. Får se hvordan utviklingen går og om det blir verd å kjøpe. Hvis ikke så kommer det nok flere lignende spill fremover.

Lenke til kommentar
De forrige Red Faction spillene drev også å skrøt av omgivelser som kunne ødelegges.

 

Ja, de skrøt av at man kunne skyte hull i vegger og lignende. Men dette er fysikk/ødeleggelse på et annet nivå. Håper selvfølgelig at så spillet innfrir mine forventninger. Men tar alltid slikt med en lite klype salt.

Lenke til kommentar
Ser jo ut som ett pinnehus som velter. Masse rette plater og stenger som flyr.

Kult med ødeleggbare omgivelser, men det må je se litt mer realistisk ut enn det.

 

Joda, skjønner hva du mener.. Man dette er fortsatt ett spill og ting har en tendens til å bli bedre med tiden. Man må ALLTID se på ting i forhold til den tekniske utviklingen, både på hw og sw siden. Og dette ser utvilsomt mye mye bedre ut enn andre fysikkmotorer.

 

Hvor mange spill vet dere om der det er mulig å sette c4 på 3-4 strategiske plasser i ett hus som etter detonasjon vil gjøre at resten av strukturen ikke makter å holde seg oppe og derfor kolapser på grunn av stress?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...