amish92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg har tenkt å kjøpe en dreambox, men er noe jeg lurer på av noen som kan dette godt. 1: Er man nødt til å ha en parabolantenne for å bruke en dreambox? 2: Får man inn alle TV-kanaler som Canal+ og HDTV og sånn? 3: Er det noen forskjell på bildekvaliteten på billige og dyrere dreamboxer? 4: Er det noe annet jeg bør vite, siden jeg er ganske grønn med sånne ting håper noen som har litt peilig kan gi meg noen tips;) Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg har tenkt å kjøpe en dreambox, men er noe jeg lurer på av noen som kan dette godt. 1: Er man nødt til å ha en parabolantenne for å bruke en dreambox? 2: Får man inn alle TV-kanaler som Canal+ og HDTV og sånn? 3: Er det noen forskjell på bildekvaliteten på billige og dyrere dreamboxer? 4: Er det noe annet jeg bør vite, siden jeg er ganske grønn med sånne ting håper noen som har litt peilig kan gi meg noen tips;) 1.Ja du må ha en parabol eller tilknyttet kabel. 2.Ja du får inn alle kaneler til CD med en DM800PVR 3.DM800HD PVR har bedre billedkaviltet. 4.Nei og alle hinter om att du bør beherske linux stemmer ikke,men kan være en fordel.Men mange forums hjelper deg med dette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå