13375k1133z Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hadde ikke anelse om hvor jeg skulle poste dette, men uansett here it goes: Det har seg slik at kampsport klubben jeg har vært medlem i, over en stund nettop har byttet lokaler, noe som har ført til at vi har fått relativt store problemer. Lokalet vi leier no, må vi ut med ca 11000.- per mnd vs inntektene vi får av alle medlemmene er på ca 6000.-. For de som ikke har forstått det, går vi heftig i minus. Så hvordan skal vi fikse dette da? Skaffe fler medlemmer. Problemet er at vi ikke får fler medlemmer, uavhengig av at vi henger opp masser av plakater. Grunnen til at vi ikke får medlemmer har vi funnet ut er pga det verken er toalett eller garderobe treningslokalet. Noe som er ganske logisk. Vi har fint plass til Garderobe og toalett, vi har også tilgang på vann og avløp, problemet er at no som vi allerede går massivt i minus har vi ikke sjangs til å legge ut penger for dette. Så da har vi tenkt tanken å skaffe oss sponsorer som kan hjelpe til, men dette er ikke så veldig lett, vi har sendt ut en del søknader uten bra resultat, og har ikke peiling på hva vi gjør gale, eller om de rett å slett ikke er intressert da firmaer som selger treprodukter o.l, har lite igjen for å sponse oss. Eller skriver vi bare sponsorsøknadene feil? noen som har lyst å hjelpe, eller gi en mal til en fin søknad? Hvem tror dere vi kunne spurt om spons, som gir oss støtte i form av penger? Alt vi har å tilby sponsorene er bannerplass på nettsiden og i lokalet. Det vi trenger av utstyr er: Plankeartikler, toalett og en vask.. Ta opp lån er uaktuelt Vi holder også til sentralt i bergen sentrum. Beklager for dårlig skriving, men er fantastisk dårlig til å formulere meg. Takker for all hjelp! Endret 17. juli 2008 av 13375k1133z Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Dersom dere er på jakt etter sponsorer, må dere jo ha noe å vise til. F.eks. mange medlemmer eller gode konkurranseresultater fra medlemmer i klubben. Eventuelt ta kontakt med en sponsor som appellerer til medlemmene (f.eks. en båtprodusent til en båtklubb). Nå skal ikke jeg uttale meg mer på denne fronten, ettersom at jeg ikke har kjennskap til klubben og dens aspekter på nevnte områder. Dersom deres medlemmer er villige, kan vel dugnader være et alternativ? F.eks. vareopptelling på en matvarebutikk eller lignende. Men det er en ting jeg ikke forstår. Dere leier et lokale, men vil bygge og utvikle eiendommen selv? Er dette i orden med utleier? I så fall, burde de være med å dele utgiftene av oppussingen. Edit: Husk at en sponsorsøknad ikke skal se ut som et tiggerbrev, men heller at dere tilbyr dere å reklamere for bedriften/foretaket i lokalene mot betaling. Ikke bli for overmodige i eventuelle forhandlinger og ikke minst - vær formelle i språket. Endret 20. juli 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
indie Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sjekk ut frifond.no, de sponser slike ting så lenge det er så så mange av dere/de som får no ut av aktiviteten deres er under 18 år, under 25 år etc. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hadde ikke anelse om hvor jeg skulle poste dette, men uansett here it goes: Det har seg slik at kampsport klubben jeg har vært medlem i, over en stund nettop har byttet lokaler, noe som har ført til at vi har fått relativt store problemer. Lokalet vi leier no, må vi ut med ca 11000.- per mnd vs inntektene vi får av alle medlemmene er på ca 6000.-. For de som ikke har forstått det, går vi heftig i minus. Så hvordan skal vi fikse dette da? Skaffe fler medlemmer. Problemet er at vi ikke får fler medlemmer, uavhengig av at vi henger opp masser av plakater. Grunnen til at vi ikke får medlemmer har vi funnet ut er pga det verken er toalett eller garderobe treningslokalet. Noe som er ganske logisk. Vi har fint plass til Garderobe og toalett, vi har også tilgang på vann og avløp, problemet er at no som vi allerede går massivt i minus har vi ikke sjangs til å legge ut penger for dette. Dette skulle dere vel tenkt på før dere inngikk leiekontrakt? Alt vi har å tilby sponsorene er bannerplass på nettsiden og i lokalet. Eierandel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå