Gå til innhold

Har noen prøvd 650-1300mm til Pentax fra e-Bay?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser sånn ut ja. Har ikke alt for mye peiling men tror det er det det er. Stor og klumpete 650-1300, f/8-16, katastrofal markedsføring som i besta fall er villedende.

"This 650-1300mm super telephoto zoom lens is perfect for wildlife or nature as well as the sports photographer who does not always have the best seat in the stadium."

EDIT: skjønner ikke at det skal være noen zoom i det hele tatt, er det ikke en fast 650 med 2x teleconverter?

EDIT2: nei forresten... det er blenderåpningen som er fast, og synker i takt med at man zoomer inn.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar
Det hadde vært morsomt å skumlest noen andres test av den, men jeg hadde ikke betalt 260 dollar for det der selv. Så mye tror jeg ikke den er verd.

Det er det jeg og tenkte.

Best å høre med noen som har prøvd før man kaster dollaren ut vinduet.

Jeg har ikke tenkt å være prøvekanin ;)

Lenke til kommentar

Vi hadde en kar på forumet som gikk på denne for noen år siden. Det jeg husker av eksempelbildene hans var at det var svært, svært vanskelig å se hva han i det hele tatt hadde tatt bilde av. Man fikk bedre bildekvalitet med en dorull og linser av celofan...

Lenke til kommentar
Vi hadde en kar på forumet som gikk på denne for noen år siden. Det jeg husker av eksempelbildene hans var at det var svært, svært vanskelig å se hva han i det hele tatt hadde tatt bilde av.

Ypperlig til biledkunst altså.

Lenke til kommentar
Hei.

Ser at det selges billig 650-1300mm linse på e-Bay.

Er det noen som har prøvd den, eller er det bare å styre unna?

På forhånd takk.

Dette er en useriøs produsent som leverer, eller har levert linder under forskjellige navn, f.eks. Pheonix, Samyang og Valimex.

Utfra hva jeg kan lese på nettet er dette ikke et produkt man behøver å bruke penger på! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...