tom_bjk(politistudent) Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Litt sært spørsmål,men vet noen om melanotan vil gjøre et utslag på en dopingtest? Har lyst til å prøve det,men ikke hvis det slår ut på en dopingprøve. Skal inn i skole som foretar dopingtester. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det går nok greit. Såvidt jeg kan se så står det ikke på dopinglisten. Det øker vel ikke prestasjonen heller så skjønner ikke hvorfor det skulle stått der. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 I en lengre artikkel i Dagbladet her om dagen, så sa en toller at det ikke ble sendt ut bøter osv. til folk som forsøkte å innføre melanotan, slik som de gjør ved innførsel av dopingmidler. Dette "beviser" jo ingen ting da, men det underbygger i alle fall påstanden over om at det ikke har noe som helst med doping å gjøre. Kan forsåvidt ikke helt forstå hvorfor noen skulle gidde å legge penger i å finne opp en testmetode for å avsløre bruk at melanotan en gang. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2533777.ece Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Føflekker, kvalme, slapphet, blå lepper og svimmelhet er jo ganske normale bivirkninger av melanotan. Det eneste som ikke er særlig vanlig er den svære hvite flekken. Her er noen andre som har opplevd det samme: http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1169228671/0 Endret 22. juli 2008 av tonna Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Hmm,tror jeg holder meg unna da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå