Gå til innhold

Steve Bloom har utstilling i Stavanger.

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen seier, har Steve Bloom utstilling i Stavanger. Dette er i anledning kulturhovudstadsåret -08, og bileta står fritt til å beundra, midt i byen. Bileta er sett opp rundt Breiavatnet, med fotografen sine kommentarar skrevne på sida av kvart bilete.

I tillegg, er det sett opp eit telt på sida av paviljongen bak domkyrkja. Her vert det vist ein film som er laga av fotografen.

Eg vil anbefala alle som bur i regionen, fotointeresserte eller ikkje, å sjå denne utstillinga. For min del er eg ikkje for interessert i foto, men denne utstillinga fanga meg som fy. Fantastiske dyrebilete.

Enjoy.

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En del av bildene er virkelig spektakulære ja.

Men jeg synes nesten det var for mange av dem. Skal heldigvis flere ganger til Stavanger etter ferien min og kan ta utstillingen i flere porsjoner. For nå var det litt sånn "Åja, nok et kult bilde, men jeg begynner å bli litt lei..."

Man kan faktisk få for mye av det gode...

mvh Øystein

Lenke til kommentar

Gikk forbi dette på veg til kjøretimen, så det gikk i forbifarten - men fyttikua så stilig! Gikk bare gapte - helt utrolig gode bilder.

Skal utvilsomt ta meg meg en tur til for å studere bilder og kommentar før September tar oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...