Mephistopheles Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Som emnetittelen seier, har Steve Bloom utstilling i Stavanger. Dette er i anledning kulturhovudstadsåret -08, og bileta står fritt til å beundra, midt i byen. Bileta er sett opp rundt Breiavatnet, med fotografen sine kommentarar skrevne på sida av kvart bilete. I tillegg, er det sett opp eit telt på sida av paviljongen bak domkyrkja. Her vert det vist ein film som er laga av fotografen. Eg vil anbefala alle som bur i regionen, fotointeresserte eller ikkje, å sjå denne utstillinga. For min del er eg ikkje for interessert i foto, men denne utstillinga fanga meg som fy. Fantastiske dyrebilete. Enjoy. Endret 17. juli 2008 av Mephistopheles Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 En omdiskutert og spektakulær fotograf er Bloom, det er det ingen tvil om. Dessverre blir det for langt for meg å reise til Stavanger. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 En del av bildene er virkelig spektakulære ja. Men jeg synes nesten det var for mange av dem. Skal heldigvis flere ganger til Stavanger etter ferien min og kan ta utstillingen i flere porsjoner. For nå var det litt sånn "Åja, nok et kult bilde, men jeg begynner å bli litt lei..." Man kan faktisk få for mye av det gode... mvh Øystein Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Steve Bloom var den første fotografen jeg hørte om da jeg kjøpte mitt 400D. Han hadde en slik utstilling midt på rådhusplassen i Oslo. Må si han virkelig kunne ta bilder. Dette var de to bildene jeg jeg likte best. http://www.stevebloom.com/index.php?page=s...emes%2F7_1.html http://www.stevebloom.com/index.php?page=s...als%2F17_1.html Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Enda en god grunn for meg å komme meg over fjorden snarest.. Hvor lenge står bildene ? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Enda en god grunn for meg å komme meg over fjorden snarest.. Hvor lenge står bildene ? Vet ikke hvor lenge de blir stående, men nå begynner jo glad'maten også...2 fluer i én smekk Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Bileta vert ståande til slutten av September. Men som nevnt ovanfor, ta turen neste helg. Gladmaten er grunn nok til å vitja Stavanger. Bloom vert då ein rein bonus. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Store ansamlinger av folk unngår jeg glatt Så jeg satser på en hverdag neste uke tenker jeg Endret 20. juli 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
zatux Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Gikk forbi dette på veg til kjøretimen, så det gikk i forbifarten - men fyttikua så stilig! Gikk bare gapte - helt utrolig gode bilder. Skal utvilsomt ta meg meg en tur til for å studere bilder og kommentar før September tar oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå