Timeo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Samboeren kjøpte en hamster i dag og det virket som den fant seg raskt til rette i buret. Etter noen timer foreslo jeg at hun skulle ta den ut så gutten vår på 2 kunne få se og klappe på den, men den var rimelig vill og når hun omsider fikk løftet den ut så hoppet den rett ned på gulvet (håper den ikke ble skadet) 2 ganger. Jeg fikk omsider sjonglert den inn i buret igjen, og nå ligger den inni soverommet sitt i buret og har dekket alle åpninger med bomull og virker rimelig fornærmet. Noen gode tips for hvordan vi kan bli litt bedre venner? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har samme problem selv, men jeg lar dem bare gjøre som dem selv vil..... eneste jeg gjør er å mate de og fylle vannflasken å bytte i buret..... de er helt umulig å få noe kontakt med..... Lenke til kommentar
LGodess Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Anbefaler deg å sjekke ut følgende side http://www.hamsterforening.no/info_dyr/hamster/temming.shtml Har selv 2 hamstre, og kan trygt anbefale å følge det som står over. Hun eldste har alltid være redd for mennesker og kommer nok alltid til å være det. Men hun yngste finnes ikke redd. Viktigste når man forsøker å bli kjent med hamstret er å ha god tid, og snacks (til hamstret vel å merke:P ). Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå