edderkoppen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei. Nå er jeg dritt lei av at jeg ikkke får til å spille online på Thomson Speedtouch 780WLT. Lurer på om det er en heelt grei ruter til en grei penge å få kjøpt. Viktigste er at jeg kan spille online med den. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg kan trygt anbefale deg å kjøpe Linksys, beste merket noen sinne Setupen (hvis du vil, trengs aldeles ikke) er den enkleste som finnes, og stabiliteten er helt perfekt. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis du har lyst på en ruter med kraft er denne verdt å sjekke ut: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331590 Den koster en del, men etter hva testene sier og forum poster så er denne noe av det beste du får Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vil også på det sterkeste anbefale DLink DIR-655. Genial router. De har også kommet seg veldig på brukergrensesnitt, så nå er det en lek å sette den opp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har D-Link DIR-655 har ikke spilt over WLAN da, bruker kabel. Men bruker jo WLAN på div bærbare ting og det fungerer veldig bra. Får full hastighet hele tiden. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 DIR-655 er genialt for gaming trådløst gaming på dir-655 = akuratt som 100mbit tråd ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå