Gjest Solarium Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Heisann.. etter at jeg var i syden har jeg gjerne lyst til å ta vare på den lille brunfargen jeg fikk der nede.. og siden været ikke tilsier det her hjemme så tenkte jeg at jeg kanskje skulle gå i solarium.. og da dukker det opp ett par spm: -Bruker man solkrem i solarium? -Har man noe foran øynene, eller bare lukker man dem? -Blir gutter uglesett av solariumspersonellet? eller har det blitt mer og mer vanlig at gutter også tar sol? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Brun og blid Står en del tips her. Ang. solariumspersonalet aner jeg ikke, har aldri vært på et betjent solstudio. Lenke til kommentar
TeRnO Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ikke noe stress! Kjøp deg et brun og bli kort (koster 20 kr, og det får du kjøpt på en automat der). Det er ikke noe personal på brun og blid, har iallefall ikke sett noen, kun når de vasker. Alt fikses på automater og paneler. Jeg bruker ikke noe krem, og ligger vanligvis naken pga. en hvit "tissemann" er ikke noe stas. Ta det med ro i starten med 15 min, å øk sakte. Soler meg nå i 25 min. Det synes jeg er nok. - hetro gutt 18. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er ikke uvanlig at gutter tar sol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå