Blåbær Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sorry mac men slike gutar ser kun på andre gutar. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Slimfit = hotBaggy = not Epic fail... Skjønner faen ikke hvordan folk klarer og gå i stramme bukser..er jo helt jævligt og sitte med. Baggypants/joggebukse ftw...Ja..fordi det er gåt and og gå med uten at du føler deg opphengt.. Endret 25. juli 2008 av Zerrier Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Joggebukse til dagligdags bruk ser lite stilig ut. Slimfit er ikke noe problem å sitte med, spesielt hvis det er strech i de. I tillegg ser det ut som du klarer å velge riktig buksestørrelse, i motsetning til baggy. Endret 25. juli 2008 av thrice Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er nok ikke homsete, nei, da et klesplagg ikke på magisk vis gjør at du tenner på ditt eget kjønn. Jeg synes det er mye mer behagelig med bukser som henger løst rundt bena, men hver sin smak. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Homsete, neeei? Wtf har dette med legningen "homofil" å gjøre?! Nei, trange buker er ikke homsete! Lenke til kommentar
fragaria Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Slimfit bukser til gutter er helt flott det, så lenge de ikke strammer for mye rundt forskjellige deler av underkroppen. Ingenting er så turn off som kjempestramme i skrittet og så stramme at du kan skille ulike lårmuskler fra hverandre når vedkommende står oppreist. Og det ekleste av alt er de som lager en skikkelig avgrensing mellom rumpa og låret, huff og huff.. Men baggy bukser og sagging er skikkelig turn off det også, "vanlige" bukser, som er rette og sitter fint, men ikke for pølseskinn er sexy Men til spørsmålet om det er homsete, tja.. Vil egentlig ikke si at jeg tenker homse med en gang jeg ser litt stramme bukser altså.. Dog er mange homofile mye flinkere til å kle seg enn heterofile (med hederlige unntak selvfølgelig)! Endret 5. august 2008 av fragaria Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 . Jeg går med ganske trange bukser og såkalt slimfit. det er fett og råkkænråll. sånn er det med det. ikke homofilt. Hvorfor skulle det være homo å gå med trange bukser egentlig? For meg blir det like smart som å si at folk som sagger/går med vide bukser er homo. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Slimfit og trange bukser er to forskjellige ting. Men problemet er at guttene begynner å ta mer og mer etter jentene. Forståelig at enkelte reagerer da. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 slimfit er mye mer behagelig + at det ser mye bedre ut, en baggy bukser.. Ser ikke helt poenget, men smaken er som baken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå