Disorder Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Syns du det er homsete? Jeg går selv med stramme bukser og får høre mye at det ser homsete ut. Selv skjønner jeg ikke hvorfor stramme bukser gjør en til homo, men hva syns du? Går du med stramme bukser? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Stramme bukser sier ingenting om legningen din. Dessuten er stramme bukser stilige. Jeg vedder hatten på at de som sa det til deg var Hi Hop funky J Bling dudes. (Ikke at det har noe å si men er som oftest sånne folk som slenger med leppa.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 tror sånt kanskje går litt på personlige meninger og hva slags type trange bukser det er. Er det vanlige trange dongri bukser er det vel mer "godtatt" enn skinn/lær bukser for dette blir kanskje for "esktremt" for noen. Personlig hadde jeg vel 1 par små trange bukser, grunnen til det er at jeg uheldigvis er så tynn at selv vanlige trange bukser for andre kan bli ganske store på meg. Vet ikke helt hvor det paret ble av, etter en vask så har jeg vel lagt de et sted og glemt stedet. Personlig ville jeg vel sett mer rart på en person om han kom gående ned gata i trange skinn bukser som så ut som "pølseskinn". Men det er jo smak og behag så vis personen liker og gå i det er det ikke værre enn disse gigantiske saggebuksene som i mine øyne ser fullstendig latterlig ut. Fortsatt forundrer jeg meg hvordan noen klarer og gå med buksa så langt nede. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Går noen ganger med slim fit, men om sommern blir det litt fort varmt. Litt lufting er greit. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Trange bukser er fett. Blodomløp i beina er for pyser. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Med en gang jeg tar på meg slimfit buksene mine får jeg lyst på menn... Slimfit er kult, og eneste grunnen til at gutta med sæggebukser sier det er enten fordi de ikke tørr gå med det selv, eller så er ikke hjernen utviklet nok til å kjøpe klær i riktig størrelse. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Med en gang jeg tar på meg slimfit buksene mine får jeg lyst på menn... Slimfit er kult, og eneste grunnen til at gutta med sæggebukser sier det er enten fordi de ikke tørr gå med det selv, eller så er ikke hjernen utviklet nok til å kjøpe klær i riktig størrelse. Word. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 ta en titt på enkelte Metal miljøer idag, ikke så veldig homsete. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Med en gang jeg tar på meg slimfit buksene mine får jeg lyst på menn... Slimfit er kult, og eneste grunnen til at gutta med sæggebukser sier det er enten fordi de ikke tørr gå med det selv, eller så er ikke hjernen utviklet nok til å kjøpe klær i riktig størrelse. Word. +1 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Bra å lese så mange gode innlegg! Jeg bryr ikke et øyeblikk om noen syns det, men ville se hva folk her syntes. Endret 21. desember 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei, det er ikke homsete, men jeg synes ikke bukser som er skikkelig stramme ser så bra ut. Personlig synes jeg det er ubehaglig Men, det er jo smak og behag som gjelder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Syns du det er homsete? Nei Lenke til kommentar
noctis Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 har da til godes og se noen andre enn musikk elever med trange bukser og alle vet vell hvordan di er... så min mening er att det skal mye særhei til og gå med trangebukser. IMO Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 har da til godes og se noen andre enn musikk elever med trange bukser og alle vet vell hvordan di er... Ja, overlegne deg i alle fall. Pføy. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis man ikke er smellfeit er det megahott. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Med en gang jeg tar på meg slimfit buksene mine får jeg lyst på menn... Slimfit er kult, og eneste grunnen til at gutta med sæggebukser sier det er enten fordi de ikke tørr gå med det selv, eller så er ikke hjernen utviklet nok til å kjøpe klær i riktig størrelse. Word. +1 eller bare fordi det er digg og lufig Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Et par heller lite konstruktive innlegg er slettet. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Syns du det er homsete med stramme bukser på menn? Yepp. Skjønner at du spør. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Hvis man ikke er smellfeit er det megahott. Tror egentlig jeg slenger meg på den ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå