magnusbe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det som skjer er at det kjem grøne strekar og ruter på faste plassar i filmen. Eg har spelt filmane av med a) WinDVD9 og ArcSoft Theater (fann ingen variant av PowerDVD som tok HD DVD) b) på ein Samsung LE32R51B tilkopla PC med HDMI og ein Viewsonic VX1935wm-3 tilkopla PC med DVI c) frå XBOX 360 HD DVD og frå ein .evo på harddisken Det som har vore fast har vore: HK: ECS AMD690GM-M2 CPU: AMD Athlon™ 64 X2 6000+ RAM: OCZ DDR2 PC2-5400 Titanium XTC AM2 2x2048MB GPU: Sapphire ATI Radeon HD 3870 512MB (Catalyst Control Center 8.6) OS: Vista Home Premium 32-bit Eg har hatt same problemet på Harry Potter og fangen fra Azbakan og Serenity. Er det nokon som veit kva denne grønfargen kan koma av? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan hende det er driver feil, ikke skyt meg vis jeg tar feil men har opplevd at noen drivere gjør film avspilling til grønn eller rosa. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Kan hende det er driver feil, ikke skyt meg vis jeg tar feil men har opplevd at noen drivere gjør film avspilling til grønn eller rosa. Ikkje umogleg... Kva drivar tenkte du på? Grafikkort, HD DVD? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dette har skjedd meg også, men da en vanlig avi/xvid i VLC... Tror jeg fikset det med en reinstall av VLC og en restart Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vis det er driver feil så er det god sjans for at skjermkort drivere. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Vis det er driver feil så er det god sjans for at skjermkort drivere. Reinstallerte CCC 8.6, men det hjalp ikkje. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 JAAAA!!! Over ti timar med fikling til eg fann ut av det berre var å slå av "hardware acceleration". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå