twhoffma Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Heisann, sitter her og tenker på å lage en kabel mellom xbox (orginal) og vanlig usb hunn, men ønsker å gjøre kabelen så kort som mulig, slik at det blir en direkte overgang slik som her: A better XBOX to USB cable Mitt første problem er at jeg ikke kan finne noen som forhandler slike USB hunn kontakter. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne typen elektronikk? Jeg har vært innom arngrens fantastisk rotete side uten å finne noe, og lurer på hvor andre lodde-interesserte får delene sine fra? (Har dessverre ingen gammel elektronikk med type B hunn kabel, kun mini usb.) Alle forslag tas imot med takk! //Torgeir Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Elfa Har USB kontakter. Ligger under Kontakter>Datakontakter>USB-kontakter. Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Mange takk skal du ha! Nå gjelder det bare å finne noen defekte xbox kontrollere //Torgeir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå