Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Og Lost Odyssey har jo solgt rimelig bra i Nord-Amerika og Europa. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kor mye solgte egentlig LO sånn worldwide? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 .Jeg postet dette fordi MS merkelig nok har og får fler jrpg's enn PS3. Xbox360 har vært ute lengre enn PS3, derfor naturlig at å tenke seg at Xbox har flere spill ute enn PS3 i de fleste sjangre. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 .Jeg postet dette fordi MS merkelig nok har og får fler jrpg's enn PS3. Xbox360 har vært ute lengre enn PS3, derfor naturlig at å tenke seg at Xbox har flere spill ute enn PS3 i de fleste sjangre. Nja, synes denne påstanden begynner å bli litt drøy nå, nesten to år etter Ps3 kom ut. Det er vel bare enchanted Arms som er komt ut, og eternal sonata og FFXIII som er planlagt. Alle disse er/kommer på 360. Jeg kan si at jeg ikke har kjøpt Ps3 enda, fordi det ser ut som om Ps3 ikke viderefører de type spillene som jeg elsket ved Ps2.. da tenker jeg på Ico(verdt en ps2 alene), Jak & daxter, GOW(vet det kommer en gang) og div jrpg osv. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal prøve å ta xbox på actionspill, for der når de tydeligvis ikke opp. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg liker verken bilspill eller jrpg, men har litt av hvert å se frem til. Skal jeg lage en tråd da? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Haha, kan godt si at trådstarter er en real taper ^^ "Uhm xbox har masse rpgs, men jeg gleder meg til en bilspill" LOOOOOOOL selfburn deluxe.. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Haha, kan godt si at trådstarter er en real taper ^^ "Uhm xbox har masse rpgs, men jeg gleder meg til en bilspill" LOOOOOOOL selfburn deluxe.. Kan en moderator utestenge denne arrogante personen? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Haha, du aner ikke hvor dumt det høres ut Du lister opp AAA spill, men selv plukker du fram et bilspill(akkurat som vi ikke har nok) og fremmer en sonybot holdning. Enten er du hardcore fanboy, eller jævli sjalu...lol Ja og en ting til - hvem i H******E er det som er mest arrogant her? "De aller fleste av disse kommer til å floppe skikkelig fordi Playstation eiere er de som bryr seg om denne typen spill og de kjøper ikke 360 uansett. Bare vent å se. Snart kommer Playstation eiere til å lovprise skytespill å rakke ned på rpg's, haha." Tør jeg foreslå....IDIOT? Gå å cry et annet sted... Endret 17. juli 2008 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Haha, du aner ikke hvor dumt det høres ut Du lister opp AAA spill, men selv plukker du fram et bilspill(akkurat som vi ikke har nok) og fremmer en sonybot holdning. Enten er du hardcore fanboy, eller jævli sjalu...lol Hardcore fanboy av hva? Du har jo ikke skjønt tråden i det hele tatt. Vær så snill og ikke delta mer i denne tråden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Haha, du bestemmer ikke hvem skal diskutere her eller hvem som skal utestenges fra forumet. Forstå at folk reagerer på tråden din da du høres sytete ut pga at Xbox får mange gode spill til konsollen og PS3 ikke gjør det. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Tør jeg spørre hva pokker er vitsen med denne tråden da? Hetsing mot xbox? Du starter seriøst i trådtittelen, og når jeg scroller ned virker det som et bra emne - for ja xbox har mange rpg's. Men så kommer den snørrete holdingen din, og i tillegg sammenligner du AAA spill med et patetisk bilspill. Fysj f* Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Og Lost Odyssey har jo solgt rimelig bra i Nord-Amerika og Europa. Nei. Kor mye solgte egentlig LO sånn worldwide? Vgchartz påstår at spillet solgte til ca 750k. 0.10m i japan, 0.44m i usa og 0.21m i europa. Link Uansett, denne tråden er selvfølgelig ikke annet enn flamebait. Så skal prøve å ikke bite på. Du får bare fortsette å trolle Tannpirka. Og tilbake til tema, er vel bare flott at 360 renner over med jrpg spill. Mye bra i denne sjangeren, og nå som 360 får FFXIII så mangler det ikke stort Endret 17. juli 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Herregud for en patetisk tråd. Og den ble ikke patetisk pga trådstarters innlegg, den ble patetisk pga innleggene som fulgte. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Herregud for en patetisk tråd.Og den ble ikke patetisk pga trådstarters innlegg, den ble patetisk pga innleggene som fulgte. Deriblant ditt eget? Lager man en patetisk tråd, så må man nesten regne med at innleggene vil følge samme stilen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Joda, om noen synes postene i tråden har vært med på å dra den ned til nivået den er påp nå, så skal de få lov til det. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hmm kansje det er mange sånne spill (liker dem ike spesielt) men ps3 trenger bedere graFIKK!!!!!!!! hva med halo3, (genialt) fm2 (bra) gears of war crackdown deler de disse btw? GRAW 2? DEAD RISING Condemend criminal orgins? strangehold? STYGT at de deler oblivion DEN er vår!!!! drakness assasins creed ¨ bioshock Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Dersom du kjøper en konsoll basert på spill fra forrige generasjon er du en idiotDersom du kjøper PS3 fordi du liker JRPG er du også en idiot. Selv kjøpte jeg 360 my på grunn av nettopp JRPG spill så dette er fantastiske nyheter for meg. Og angående det bilspillet ditt. Huff det så prikk likt ut som GRID. Synes alle bilspill er like. Det eneste bilspillet som klarer å skille seg ut er Trackmania. hmm er enig i at mänge bilspill kan virke like. menn i pgr serien og test drive kjører men fete italienske biler osv. KREMT KREMT (dra til f med de små nassane dne osv GT!) vil si at nfs er possitive spoill for jeg som liker å style biler (helst ikke for mråne biler skall ikke styles for mye) enig at det ser us om en billig etterligning av GRID. elskel bilspill btw. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hihi 3 tråd på rad kaktus (eller noe) har du lagt merke til at disse furomene ligger på nettsiden DISKUSJON.NO? fork skal få lov til å diskutere (hardt:D) ps: ikke rakk ned på bilspill midnight club LA ftw der har du et skikkelig bilspill !!!!!!! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Off Topic: Istedenfor å poste 1203134579137597135 innlegg så kan du vel heller bare trykke på edit. Og du virker som en skremmende fanboy med trykk på ordet boy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Vgchartz påstår at spillet solgte til ca 750k. 0.10m i japan, 0.44m i usa og 0.21m i europa. Link Takker, noe vettugt kom omsider frem Synd egentlig at LO har slike tall å vise til, for det er virkelig eit godt spill Endret 18. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg