tannpirka Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 The Last Remnant Tales of Vesperia Star Ocean - The last hope. Infinite Discovery. Og de fleste kommer vel ut i år også. For ikke glemme alle de som allerede er kommet, Lost Odyssey, Blue Dragon osv. De aller fleste av disse kommer til å floppe skikkelig fordi Playstation eiere er de som bryr seg om denne typen spill og de kjøper ikke 360 uansett. Bare vent å se. Snart kommer Playstation eiere til å lovprise skytespill å rakke ned på rpg's, haha. Selv takker jeg meg heller til dette. Race Pro, fra Simbin. Endelig noe som kommer til å vise GT og Forza hva et ordentlig bilspill er. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 OK.. takk for opplysningene. Men så bra at du har en bilspill du kan glede deg til. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flott for oss 360-eiere, men forferdelig for Rpg fans som bare eier PS3. Men det gjør jo ingenting for de som har begge konsollene Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 J-RPGs, takk gud. En av grunnene til at jeg bestillte en Xbox 360 Premium inatt. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Er FFXIII glømt allerede? Absolutt ikke. Er inne å sjekker slutten på MS sin pressekonferanse hver time for å holde ereksjonen oppe. Endret 17. juli 2008 av Shifty Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan jo også nevne Blue Dragon 2 og Cry On, begge kommende eksklusive 360 spill fra Mistwalker. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er ikke hvilken konsoll du liker som bestemmer hvilke spill du kjøper, men hvilken spill du liker som bestemmer hvilke konsoller du kjøper. Jeg er J-RPG fan, så jeg har både PS3 og Xbox 360 ^_^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ja nei kem hadde egentlig trudd dette ved lanserinegn av konsollen. Ihvertfall ikkje eg. Bare synd at alt flopper som du sier, ihvertfall i Japan som er hovudmarkedet for JRPG. Bare pga. 360 er amerikansk så er det ingen som gidder å kjøpe den billigste konsollem med flest appelerende spill Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva skal vi snakke om her egentlig? Rollespill eller bilspill? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Trådstarter er lei seg pga alle spillene han går glipp av. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Tales of Vesperia Demo ute på US markedplass...trenger gull, så det er vel 0.1% av oss her på forumet som får testet det nå Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Trådstarter er lei seg pga alle spillene han går glipp av. Nei nei, trådstarter er troll, og troller litt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er derfor man kjøper konsoll basert på hvilke spill som er til den, og ikke omvendt. Har kanskje lært det til neste kjøp da. Vil nå ikke si at det er trolling å poste i Microsoft kategiroen, og si at Xbox 360 har mange gode JRPG spill? Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 kanskje et dumt spørsmål men hva står "j"'en som står foran RPG for? japanese? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Ved utgangen av året vil eg si at 360 er meget godt rustet på JRPG fronten, best rustet faktisk. Endret 17. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Trådstarter er lei seg pga alle spillene han går glipp av. Nei nei, trådstarter er troll, og troller litt. Tror ikke du helt vet hva trolle er for noe. Jeg postet dette fordi MS merkelig nok har og får fler jrpg's enn PS3. Selv hater jeg denne sjangeren å postet derfor et spill jeg mye heller ser frem til. Trådstarter er lei seg pga alle spillene han går glipp av. ? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Dersom du kjøper en konsoll basert på spill fra forrige generasjon er du en idiot Dersom du kjøper PS3 fordi du liker JRPG er du også en idiot. Selv kjøpte jeg 360 my på grunn av nettopp JRPG spill så dette er fantastiske nyheter for meg. Og angående det bilspillet ditt. Huff det så prikk likt ut som GRID. Synes alle bilspill er like. Det eneste bilspillet som klarer å skille seg ut er Trackmania. Endret 17. juli 2008 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 De aller fleste av disse kommer til å floppe skikkelig fordi Playstation eiere er de som bryr seg om denne typen spill og de kjøper ikke 360 uansett. Du virker så skråsikker, men likevel har jeg XBOx 360, og ikke PS3. Og hmm, jeg digger JRPG sjangeren. Sorry kompis, men du tar så feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg